nämen_åå Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Jag tänkte köpa en PSP snart. Är det värt pengarna? Vilka för och nackdelar finns det?
Ratchet Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 hmm. det finns väldigt få nackdelar. Vissa tycker att det inte finns så bra spel men det tycker verkligen jag att det finns. En nackdel är kanske att ett spel/film börjar direkt om du har i det i psp:t så du inte hinner va inne på menyn först som på ps2 :P Batteriet tar slut hyfsat snabbt åxå, men det är ingen större fara + att man kan köpa batterier som räcker längre ;)
nämen_åå Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2006 Det låter bra. Jag hade tänkt köpa GTA LCS till det (ge gärna fler förslag).. vilka filmer finns det att köpa till PSP?
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 Alla populära filmer finns till PSP. Har du trådlöst nätverk hemma tycker jag att du ska köpa SOCOM: Fireteam bravo som är ett grymt spel för multiplayer över internet.
Paranoxx Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 jag tkr inte det är nån mening med att köpa UMD FIlmer. kolla på dom på dvd ist. jag har endel filmer inlagda istället.
nämen_åå Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2006 kan man inte koppla in PSP i dartorn ellr TV:n och kolla på film?
Larath Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 fördel: grafiken, funkar att se film/ lyssna på musik med, ganska snygg. nackdelar: osmidig som "mp3", dyr (jämfört med DS) dåliga spel (samma jämförelse) spelen är ju mest bara remakes från PS2, inget nyskapande.
Paranoxx Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Skrivet 15 Maj 2006 fördel: grafiken, funkar att se film/ lyssna på musik med, ganska snygg. nackdelar: osmidig som "mp3", dyr (jämfört med DS) dåliga spel (samma jämförelse) spelen är ju mest bara remakes från PS2, inget nyskapande. de där me spelen stämmer ju INTE! spelen är ju myvket bättre !!!
Ratchet Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Skrivet 15 Maj 2006 Instämmer, det finns (enligt mej) bättre spel till PSP. Det betyder dock inte tt det är dåliga spel till DS, nej de är bra åxå ;)
Larath Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Skrivet 21 Maj 2006 fördel: grafiken, funkar att se film/ lyssna på musik med, ganska snygg. nackdelar: osmidig som "mp3", dyr (jämfört med DS) dåliga spel (samma jämförelse) spelen är ju mest bara remakes från PS2, inget nyskapande. Jo, allt det jag skrev stämmer enligt mig. Men det kan bero lite på att jag är Nintendo f*n. Det sägs att spelen till PSP inte är egna utan bara "remakes" från PS2 till största delen iaf och det tilltalar inte mig.
Ratchet Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Skrivet 22 Maj 2006 mm, alla spel till psp (utom daxter TYP) är det :P Men de är kul ändå
Rekommendera inlägg