↗ till inläggetElinaöhmm, jag fattar inte vad ni snackar om??
nämn 3 filmer som inte är overkliga...lycka till <_<
Zozo
Jalla Jalla
Nöjd nu?
↗ till inläggetElinaöhmm, jag fattar inte vad ni snackar om??
Zozo
Jalla Jalla
Nöjd nu?
Naj jag vet inte om de är så himmla "verkliga" brunhilde ...
Jag tycker i alla fall att Mission impossible filmerna är hel jysta. :cool: Och det kan väl va kul att se en "overklig" film också.
Om ni inte sett 3:an så kan ni väl ge den en chans! :ph34r:
Man får väl be någon ladda hem den tredje filmen så man kan klo på den. Mission Impossible filmerna är jättebra och det spelar ingen roll om de är overkliga.
har inte sett den
jag har bara sett 1.2;an inte 3:an
↗ till inläggetjag har bara sett 1.2;an inte 3:an
Då är mitt lilla tips till dig.... SE den! :P
Det spelar ingen roll att den är lite overklig. Föresten behövs det kanske. Vem vet?
Mission impossible 3 är oventad och superbra.
Jag kan nog inte säga mer än så! :cool:
↗ till inläggetNämn 3 saker från varje film som är overkligt då.Naj jag vet inte om de är så himmla "verkliga" brunhilde ...
Jag tycker i alla fall att Mission impossible filmerna är hel jysta. :cool: Och det kan väl va kul att se en "overklig" film också.
Om ni inte sett 3:an så kan ni väl ge den en chans! :ph34r:
jag har kommit på tre filmer som är verkliga, save private ryan, den tunna röda linjen och black hawk down
Så du menar att alla lever så lyckliga sen. Att det alltid går bra i slutet efter att det har varit ett litet missförstånd? Jag tycker inte att det är så verkligt att allt går så bra.
jag ska se den om en vecka
längtar dit
↗ till inläggetjag ska se den om en vecka
längtar dit
Då hoppas jag att du har det så kul!
Du får tala om vad du tyckte om filmen se... glöm inte det.
Är ju kul att höra vad ni som sett den tyckte :gitarr:
↗ till inläggetöhmm, jag fattar inte vad ni snackar om??
Jag gillar dem inte för att de är overkliga, jag gillar bara inte storyn, skådisarna m.m. Dessutom är såna där filmer i stort sätt smådryga enligt mig.
Mission Impossible 3 har ju varit försenad för den förra regissören hoppade av och det kostade rejält på moralen.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in