Energy Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Efter att jag uppgraderat mitt Norton Internet Security och köpt Norton Ghost så funkar inte ett enda spel. Counter-Strike, The Sims, Slaget om Midgård, MapleSea, WoW, u name it, inget funkar! Ljudet börjar loopa och så hänger datorn sig, ibland blir skärmen svart, och man måste stänga av datorn genom att trycka på knappen på datorn. Någon som har haft samma problem? Snälla hjälp mig för det är inte så roligt att vara inne på Internet och MSN hela tiden. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurePwnage Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Har båda utav dom programmen... Allt funkar precis som det ska! Fast ibland så kommer det nån error från dom när jag gör AE med min mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 kan vara brandväggen som blockar. gå in i kontrollpanelen och välj Windows Brandväggen, tryck undantag och lägg till spelen i listan. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Lägg till spelen i brandväggen till Norton annars. Inte windows egna tror jag inte. Jag får också ett liknande problem men inte så allvarligt som du har. Spelen kan stanna när man ska starta dom. För då frågar Panda om man ska tillåta dom eller inte att få tillgång till internet. Det händer även om jag inte ska spela spelet på internet. DÅ är det bara att starta om datorn om det behövs och lägga till spelet. Sen funkar det igen. Säg till om du lyckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 kan vara brandväggen som blockar. gå in i kontrollpanelen och välj Windows Brandväggen, tryck undantag och lägg till spelen i listan. Lycka till. Nej, det är inte Windows brandvägg som blockar för spelen slutade funka efter att jag köpt nytt Norton. TheDarkElf: Ska testa när jag kommer hem från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 jag har också Norton, vet inte hur man lägger till dem i norton på nåt sätt. prova bara att avaktivera brandväggen medans du spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Hmmm. Det måste ju gå att lägga till programmen i Norton. Tycker man i alla fall... Hmmm. Det måste ju gå att lägga till programmen i Norton. Tycker man i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.