Hoppa till innehåll

Kan Inte Spela Ngt Spel

Energy

Rekommendera inlägg

Efter att jag uppgraderat mitt Norton Internet Security och köpt Norton Ghost så funkar inte ett enda spel. Counter-Strike, The Sims, Slaget om Midgård, MapleSea, WoW, u name it, inget funkar!

Ljudet börjar loopa och så hänger datorn sig, ibland blir skärmen svart, och man måste stänga av datorn genom att trycka på knappen på datorn.

Någon som har haft samma problem? Snälla hjälp mig för det är inte så roligt att vara inne på Internet och MSN hela tiden. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg till spelen i brandväggen till Norton annars. Inte windows egna tror jag inte. Jag får också ett liknande problem men inte så allvarligt som du har. Spelen kan stanna när man ska starta dom. För då frågar Panda om man ska tillåta dom eller inte att få tillgång till internet. Det händer även om jag inte ska spela spelet på internet. DÅ är det bara att starta om datorn om det behövs och lägga till spelet. Sen funkar det igen.

Säg till om du lyckas...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan vara brandväggen som blockar.

gå in i kontrollpanelen och välj Windows Brandväggen, tryck undantag och lägg till spelen i listan.

Lycka till.

Nej, det är inte Windows brandvägg som blockar för spelen slutade funka efter att jag köpt nytt Norton.

TheDarkElf: Ska testa när jag kommer hem från skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...