squall_fan Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 HUR FÅR MAN STEALTH & NINJA DRÄKTEN SAMMT BANDANA
Chain Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 Man får Stealth och bandana genom att plocka ett vist antal Dog tags, tror att du ska ha runt 128 st på Plant för att få Stealth där. För att få en Dog tag ska du få fienderna att hålla upp händerna och sedan sikta mot deras huvud.
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Skrivet 26 Oktober 2003 man kan okså klara ut spelet på fult en gång sen har man dräkten för alltid alla fall så är det hås mig
Daniel Kamali Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Om du menar MGS1 så behöver du klara spelet 6 ggr men MGS2 hur kan man få ninja dräkt är det MGS2:Substance el. Sons Of Liberty du har :?:
tyrant Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 var får man ak juddämparen på Metal gear solid 2 inte substanse
Chain Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 Man får den på olika platser beroende på vilken svårighets nivå man spelar på, tror den ligger på platsen där du slåss mot Harrier planet om du spelar på Normal.
scream Skrivet 7 November 2003 Rapport Skrivet 7 November 2003 jag har hört att det kommer att komma ett till spel om metal gear solid har sett det på en sida på internät
tyrant Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 jag spelar på normal, man får den inte där vid harret planet, så var finns den?när man har klarat spelet kan man slås mot bara bossarna när man kör på normal där så har man den när man kommer till harrer planet snälla hjälp mig
Dark cloud Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Skrivet 26 Augusti 2004 jag spelar på normal, man får den inte där vid harret planet, så var finns den?när man har klarat spelet kan man slås mot bara bossarna när man kör på normal där så har man den när man kommer till harrer planet snälla hjälp mig supressorn ligger i strut f gå till noden och leta efter ett ställe där man kan krypa in efter det kommer man till ett rum och där finns suppresorn :bah:
Gäst YoTo Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Skrivet 26 Augusti 2004 Lättare förklaring: Gå in i strut F. Där nere vid lådorna kan man antingen gå in i förvaringrummet..(Det stora där Ak74 ligger) Eller så går man åt andra hållet och genom dörren till höger.. kolla längst ner i rummet så finns det en tunnel.. Kryp längs den, så kommer du ut i ett annat rum.. där är den!
Rekommendera inlägg