💬
Logga in
Fuska.se

Hur Gör Man För Att Få Mynt?

6 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hur gör man för att få habbomynt med en fuskkod? jag skulle gärna vilja veta det...

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nej, nej, nej, nej och nej upphöjt till 99. Det finns inga ___ fuskkoder till det där ___ Habbo Hotel!! http://forum.fuska.se/Viktigt_-t60239.html, titta lite.

Förlåt, jag är bara lite morgontrött.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Tror han menar myntkoden? kanske inte vet jag, men man får den om man sms nått nummer, men gör de inte min kompis slösa över 500kr på de!!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

hur gör man för att få habbomynt med en fuskkod? jag skulle gärna vilja veta det...

Kul att du kollade. Z@nd@n är en hon föressten, det står ju ett F vid namnet.

Senast ändrad:

26 May 2006
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

enda sättet är att tigga det gick för mig i alla fall

från fattig till rik

30 May 2006
Nivå 3 · Lärling

det finns många olika sätt att köpa mynt och dom sätten står på habbos egna hemsida

och så vill jag även varna för hycklare som säger att dom kan fixa mynt och saker gratis åt dig, lita inte på dom anmäl dom istället så vi slipper dom

31 May 2006
Nivå 7 · Fuskare

haha jag var en hycklare än gång i tiden det var en hemsida som man såg vilka koder jag kollade lite sen stog det hc på en kille eller tjej och hon hade typ 1eller 2 hc soffor och sån där telporterare sån där för hc sen hade hon runt 30 globosar och mer saker

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in