varför startar inte mitt pokemon ruby för det är inte slut på batterin och jag har lämmnat in det på lagning GRATIS men det går inte och starta det
och jag måste fått en blackout jag kastade kvittot vad ska jag göra
varför startar inte mitt pokemon ruby för det är inte slut på batterin och jag har lämmnat in det på lagning GRATIS men det går inte och starta det
↗ till inläggetvarför startar inte mitt pokemon ruby för det är inte slut på batterin och jag har lämmnat in det på lagning GRATIS men det går inte och starta det
skratta och köpa ett nytt? men seriöst finns nog inte mycket att göra om du kastat kvittot. Beror lite på affären och hur länge du haft spelet ifall kvittot behövs. Påminner mig om när jag tvättade mitt pokemon blå :P men jag fick ett nytt.
↗ till inläggetdet lät kul "tvätta pokemon blå :D :D ojoj vad kul det lätvarför startar inte mitt pokemon ruby för det är inte slut på batterin och jag har lämmnat in det på lagning GRATIS men det går inte och starta det
det låter som "tvätta pengar" fast "tvätta pokemon spel" :D
mitt pokemon gul var i tvättmaskinen fast det klarade sig!
↗ till inläggetdu hade tur att det klarade sig annars brukar det gå sönder :lol:mitt pokemon gul var i tvättmaskinen fast det klarade sig!
ah, efter tvättmaskinen är det inte kul
↗ till inläggetne det är det verkligen inteah, efter tvättmaskinen är det inte kul
det är ganska tragist om det går sönder :(
↗ till inläggetdet är ganska tragist om det går sönder :(
haha de har du rätt i :lol:
Fel forum
↗ till inlägget<_< det är inte fel forumFel forum
↗ till inläggetjoo mitt spel raderade inte nån sparing!! :Pah, efter tvättmaskinen är det inte kul
Varför skriver alla i gamla trådar?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in