snälla hjälp ingen svarar men på event match klara jag alla 30 event match men ska man inte häller komma till 37 för att få pichu jag skriver det altid men ingen svarar :x
snälla hjälp
jooo de ska man!!!!!
ja tror man ska ha nåt för d...
/V / / l
ska man klara med alla advanture med mina alla gubbar
jag är inte rigtikt säker men jag tror man ska ha falco,marth,roy,kanske mewtwo,jiglipuff,luigi nåra såna gubbar tror jag iallafall jag ska kolla om det står någonstans
tror de va att man skulle ha alla hemliga gubbar som kan ungefär samma attaker som en annan.Tex,Mario & Luigi.
jag har fåt pichu jag klara man melee 100 så fick jag falco så kom jag vidare o fick pichu
okej..
Så vann inte ja falco jag satt och körde mellee me syrran när det stog du har blivit utmanad och så vann jag falco konstigt
När man har kört ett visst antal v.s. mode matcher kommer du bli utmanad av vissa figurer beroende på hur många matcher du kört.
nu behöver jag inte mer hjälp har klarat alla gubbar admin lås denna tråd så inte det blir för mycket spamm
Men det kanske är andra som behöver hjälp
Vem vet
ok
ja väntar....
menar ni att den här http://images.ebgames.com/ebx_assets/produ...ages/212491.jpg versonen är den andra som man kan få sonic
de e den japanska versionen som man kan få dom på och den på bilden kan lika väl vara den amerikanska
vår framsida e ju snyggare en den där :wink:
jaa håller med!!
så snat så santvår framsida e ju snyggare en den där :wink: