wilmerx.tk Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Skrivet 23 Maj 2006 Har någon av er sett komedifilmen "The WC movie"? I sånt fall... Jag hittar inte den någon stans på nätet och undrar om ni kan hjälpa mig. Jag har tittat på massor av auktion sajter och näthandelshemsidor. Men inte hittat den någon stans. Någon som kan hjälpa mig? Auktionsajter jag tittat på: Basar Tradera Ebay (svenska) Ebay (engelska) QXL Fuska.se/marknad Tv&film forumet/Köp och sälj Näthandelshemsidor jag tittat på: Cdon Dischshop Ginza Megastore cd-wow Där du vill ha det, på TV:N Hm, kan någon hjälpa mig? Citera
Oddset Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Skrivet 23 Maj 2006 Sök efter den på google eller nån annan söksida. Citera
wilmerx.tk Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2006 Jag har även sökt på Google och andra söksidor.. bl a Moviesite, där ska stå alla filmor som finns men jag hittar ändå inte THE WC MOVIE där.. Jag har varit inne på Engelska sidor också men det finns ingen där heller. Är det någon som har den? Citera
wilmerx.tk Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2006 Kanske har fel namn på den då. Nej, den gick för några dagar sen på 1:an eller så var det 5:an och jag tittade i tidningen och såg exakt.. Jag har sett den för ungefär 2-3 år sedan vilket som är synd eftersom den är väldigt grym/rolig. Den gjordes också för ett tag sedan.. Den kanske är slutsåld =[ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.