shad1666 Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Skrivet 27 Maj 2006 Hej Alla ! Jag har 2 frågor angående PS1. den första fråga gäller Memory card, jag har sparat lite filer på memory card och den är fylld av filer det går inte att radera de för att spela ett annat spel. och min andra fråga är hur man dödar den krokodilen i Resident Evil 2, jag försökt allting och varje gång misslyckas jag , det går inte sjukta det gas röret som jag fick ett tips av en vän... tack på för hand Shad1666 :unsure:
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) Har du försökt starta ditt PS utan skiva och med ditt memory card i so du kommer in i memory card sektionen? Där kan du iaf se alla dina sparade filer och om du klickar på nån av dom kan du välja att radera dom. Du kan nog hitta ditt svar här till Resident Evil 2, om du orkar läsa igenom den här walktroughn: http://db.gamefaqs.com/console/psx/file/re...nt_evil_2_a.txt MVH//Magiska Barnet Redigerat 17 Juni 2006 av MagiskaBarnet
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 när jag startar mitt ps så kan jag gå in på mina filer och radera visstja jag har ps2
Th3 Sh@dow Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 Ta ut skivan och kör PS. Då kommer det upp med minneskort där man kan radera. Och det där med krokodilen. När han kommer så ska du springa tillbaka till tuben och trycka ner den. Då kommer krokodilen ta den i munnen. Och då ska du skjuta på den.
Rekommendera inlägg