MegaMartin Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Men Flygon ta det lugnt! Man vet ju aldrig riktigt säkert. Jo, det finns folk som har hackat spelkoden och det finns ingen inprogrammerad möjlighet att fånga Jirachi eller Deoxys i Ruby eller Sapphire. I Emerald går det att få Deoxys, men bara om man kommer till Birth Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Men Flygon ta det lugnt! Man vet ju aldrig riktigt säkert. o då behöver man va medlem i club nintendo ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 som kostar 199 kr om året. ;) x2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Och det är det som är problemet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 ja, om det var gratis hade ju alla haft han, och då hade han blivit: :zzz:! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 jag har fått han genom Space Center det e sant jag lovar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 ofta! om det är sant att man kan få han sådär så är jag en ko! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 jaha vad heter kossan då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 heter väl Flygon**FNISS** jaja men jag fick Deoxys genom space center så det är sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 en till som har det!! det blir fler och fler flygon snart e det bara du som inte har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) ofta! det finns INGEN som har fått den så! Det är bara ni två som säger så, ingen annan har fått den! Yoshi_power: Kanske Yoshi_power?! ***FNISS*** Redigerat 24 Juni 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ha ha du är så rolig Flygon!Men jag här inte fåt nån pokémon genom Space Center!Kan ni bäretta vad som händer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg