💬
Logga in
Fuska.se

Sälja Mitt Account

21 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Min kompis vill köpa mitt wow account i wow för 250spänn, borde jag göra de? den är lvl 34... ca 40g och massa lvl 40 saker

slutat pga att de var inte så väldigt kul

fast doc har de ingen spel tid kvar.. :/

medelande till sv3a: vill du ge 300 för den? :) ville gedde 250..

känner sv3a på riktit och han sa att han köper den för 200

29 May 2006

Man får inte sälja account de är imot Blizzards regler.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej,Gör inte de

Nivå 0 · Nykomling

kanske ska lägga in lite mer info fall att nån vill köpa det typ race class och så

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

de e dwarf warrior.. :)

30 May 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det sa mycke..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Om du inte spelar WoW mer kan du ju sälja det, men annars kan du träna upp gubbarna till lvl 60 ich sedan sälja på typ tradera eller blocket när du tröttnat.

Han har ju ingen tid kvar för att spela...

Sälj inte accountet, det finns vissa perioder man inte orkar spela.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Min kompis vill köpa mitt wow account i wow för 250spänn, borde jag göra de? den är lvl 34... ca 40g och massa lvl 40 saker

slutat pga att de var inte så väldigt kul

fast doc har de ingen spel tid kvar.. :/

medelande till sv3a: vill du ge 300 för den? :) ville gedde 250..

känner sv3a på riktit och han sa att han köper den för 200

Ne, ids inte köpa den. Ska kolla om jag kan spela woff när jag har fyllet år vettu. Då kanske farsan har skaffat la ny dator å så.

10 Jun 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Man får inte sälja account de är imot Blizzards regler.

Ehm Jo man får visst sälja accountet...

Nallen, det får man inte alls.

Har man läst Blizzards medlemsavtal så vet man det.

Men finns massor som säljer.

Jag tror inte du hittar någon som vill köpa en lv 34 för att vem som helst kan levla upp en. Men levla till lv 40 så får du kanske en 500 lapp för den.

11 Jun 2006
Nivå 1 · Novis

Puck0 ...Www.ebay.com..troru dom skulle tillåta wow acc säljas där om de inte va lagligt eller? :)

www.tradera.com

www.blocket.se , etc..

Nivå 4 · Lärling

man får inte sälja acc !!

det är ebay som har mest annonser av wow.

Det är galningar som lägger bud på tusenlappar för gubbar.

Och att det är inte blockets ansvar att folk lägger annonser. Dem har själva sagt att det inte är deras ansvar.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

ehm...tradera .. com .. det är BIDD ..troru de tillåtet där om de inte är lagligt..??

PLUS jag sa nåra exempel..och du skulle Säkert paya 3-5 lax för ett acc me 2lvl 60 som har legendary o skit...

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #16

ni går offtopic! men jag har ändra mig säljer den inte!!

Nivå 4 · Lärling

bra att du inte säljer ditt acc det e inte värt det om man gillar o spela :) +man får inte sälja account Nallen <_< men dom flesta gör det endå !

Nallen, jag skulle inte äns betala 1500 kronor om den hade full tier 3 och en legendary svärd eller något.

Jag betalar inte en hög summa för ett spel. Jag levlar själv. Jag vill gå min egen väg och se hur jag klarar mig.

15 Jun 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Nallen, jag skulle inte äns betala 1500 kronor om den hade full tier 3 och en legendary svärd eller något.

Jag betalar inte en hög summa för ett spel. Jag levlar själv. Jag vill gå min egen väg och se hur jag klarar mig.

Nej de väll f*n klart att man inte payar de..men om du e smart så skulle du ha gjort det..För du kan sälja de vidare o tjäna typ 3 k på det....-.- du vet att folk köper acc me lvl 60 och exalted me AV + 3 epics om man e typ warrior för kanske 2.5 lax , de finns idioter som köper sånt .

↗ till inlägget

Så du menar att jag inte är smart för att jag inte köper en acc för 1,5lax?

Det var en jubelidiot som köpte en bästgengerad warrior på server al akir för 17lax. Är det smart?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in