💬
Logga in
Fuska.se

"fungerande" Uppkoppling

5 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Nu ska, iallafall tror jag, att mitt internet är fullt recovrat och kompitabelt för att besöka Fuska.se igen. Förlåt så hemskt mkt för mitt avbrott, mellan växlingen utav bredbandsoperatör och ny hastighet hade jag lite problem med att besöka vissa sidor och ha igång vissa chattprogram. Nu ska jag iallafall vara tbx. B)

Kärlek & Flädersaft.

Förresten, varför slutar jag skolan den 16e ><?

Nivå 6 · Fuskare

Välkommen tillbaka ;)

Slutar den 16e fast du är 15? Märkligt.

Det var meningen att jag (går 2an på gymnasiet) skulle sluta den 16e också men det ändrades pga alltför mycket aktivitet kring studenterna. De vill kort och gott slippa oss den 16e :rolleyes:

Syrran min går i 9an på grundskolan och slutar också den 15e.

Varför då du hamnar på den 16e är en fantastiskt bra fråga det. ;)

1 Jun 2006
Nivå 12 · Mästerfuskare

Välkommen tillbaka MeM.

Jag slutar den 9e. :(

Nivå 10 · Veteranfuskare

Bra! Då kan du ta hand om fusken :D

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Chihuahua: Frågan var snarare varför alla andra skolor i min kommun går ut redan den 9:e. Det är bara vår högstadieskola som går ut den 16e, men börjar sedan den 28 Augusti, och resten den 21 augusti. I förutsättning att den 21a är en måndag.

Escaflowne: Ja.

Ragnarök: 50/50

11 Jun 2006
Nivå 7 · Fuskare

Tyvärr kan jag inte skriva samma sak om mig själv. Jag har väldigt svårt att hålla mig på sidan då mitt internet inte fungerar alls, däremot fungerar broderns och faderns utmärkt. Mitt internet har inte fungerat på sisådär två veckor och jag börjar bli ganska irriterad. Jag har läst på "fuska.se" att medlemmarna är ganska sura på en också... vilket inte kan hjälpas då resten av familjen går bärsärk (stavning?) om jag lånar deras datorer. Jag har gjort det för tillfället men måste smita nu så ni får hålla ordning på forumet tills jag har fått bukt på MITT internet.

Jag har testat med nytt nätverkskort vilket inte fungerade och ska testa om det går med en omformatering istället, annars slänger jag skräpet och skaffar en ny (eller lägger in på service :P).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in