Matematik är det värsta som finns i världen. Hatar matte.
Vilkent Är Det Trökigaste Ämnet I Skolan?
Tråkigaste ämnet i skolan är klart Syslöj, Träslöjd och Bild då jag anser att de tre ämnena verkligen är totalt onödiga att få in i huvudet.
Sv, matte och spanksa är tråkigt.
Det varierar när man får nya lärare i ämnen. Just nu är gymnastik väldigt tråkigt och enformigt, man får visst göra olika saker men man känner ingen glädje i att röra på sig under gymnastik/idrottlektionerna.
Alla andra är inte så tråkiga, MEN det finns vissa områden i vissa ämnen, till exempel Historia som man helt enkelt inte gillar.
Så, det beror väldigt mycket på läraren i ämnet och hur ens intressen ligger.
Oj! jag måste vara en jäkligt udda person. mina favorit ämnen är No (fysik, kemi biologi) och engelska 8har ganska lätt för dom ämnena. tråkigast är nog b-språk och hemkunskap...
1. matte
2.tyska
3. engelska (på grund av lärare!!)
SO lätt
Tyska, lätt asså. Världens fulaste språk..
Gympa. Hur kul är det att jaga en boll egentligen? :/
'Historia kan vara ruggit tråkigt också, men ibland riktigt roligt beroende på vad man pratar om och vilken lärare som pratar om det. :)
Franska -______-
Matte <_< och Teknik :evil:
Textilsjöld, matte.
Jag gillar alla ämnen, utan möjligen NO... Kanske... ;)
tyska.
Matte
Matte, Bild, historia och religion. Bäst är väl Geografi.
Tyska suger
Historia, våran historia lärare är så tråkig, om nån säger ordet björn pratar han om alla hans björn upplevelser i sittt liv. Han är ju typ 90 :rolleyes:
Får han jobba när man är 90 år :o!
Aja. Själv tycker jag att Historia är tråkigt. Jag tänker inte på det och tror inte att jag kommer behöva det i framtiden.
Svenska & Kemi