Hoppa till innehåll

The Elder Scrols Iv:oblivion


Zeeqor
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det någon som klarat ut Mainquesten på Oblivion skulle hjärna villja ha lite hjälp.. :( det vore skyst!!! :)

 

Om ni vet vad jag menar så vill jag att ni svarar...

 

När man ska Lämna dessa mythikdawn bökerna till hon argonianen som finns i arcade-university då så har jag visat henne bok nr: 3-4.

Och då säger ju hon så här "Whrite this down!, Green emperor way where tower tuches midday sun. Are you familier to green emperor way? at the garden around the towerpalaz!!"

 

om ni vet var jag menar för det händer ingenting när man är där vid det stället som är markerat så händer det ingenting.. och sedan står det att man kan aktivera den men det tror jag inte på för det finns andra ställen där man kan aktivera skyltar men det stämmer inte..

 

Ja men mer till saken vet ni hur man ska göra för jag brukar vara dålig på sånt men jag skulle vara tacksam som ni kunde skicka svar hit eller till min

hotmail: [email protected]

 

Det vore jätte snällt om ni kunde göra det HEJ!! :) :D ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...