Om ni vill pröva på et otroligt svårt Webspel som verkligen kräver tänkande och logik så kika in i denna sida http://deathball.net/notpron/
Själv är jag på Nivå 16 av 139...
Om ni vill pröva på et otroligt svårt Webspel som verkligen kräver tänkande och logik så kika in i denna sida http://deathball.net/notpron/
Själv är jag på Nivå 16 av 139...
hur spelar man det kommer en dörrr och sen händer ingenting!
Jag vet inte riktigt om du förstått spelet, för det går nämligen ut på att med hjälpa av ledtrådar som oftast finns på sidan ta sig till nästa nivå.
För varje nivå som kommer ska det bli svårare, det finns sammanlagt 139 nivåer.
För att ta dig genom dörren så säger jag en sak: Hur tar sig katter in genom dörrar?
Va?
Jag kommer till en dörr och står där som ett mongo.
Det går ju inte att trycka någonstans?
Tråkigt att det är flera som inte förstår spelet...
vet du en sak?
Då kan ju du berätta vad f*n man ska göra?
Jag kan iallefall inte klicka någonstans på bilden och det kommer upp ett fönster en gång var tionde sekund och berättar att jag ska lösa problemet (typ)
jag fattar men klara inte 3:an, vet va de står när de blinkar .... men fattar inte vad ja ska görra..
men hur gör man på dörren snälla berätta
Jag förklarade klart och tydligt vad man skulle göra för att komme vidare till nästa nivå, om du vill ha svar på alla nivåer så kan du lika gärna lämna tråden.
Jag kommer att ge ledtrådar, INTE svar.
På trean så ska jag ge dig en ledtråd: Titta på web adressen, ser du något konstigt eller helt enkelt falskt?
Hur klarar man 2:an?
asså jag behöver namn och lösen till level4 det e omöjligt att lista ut <_<
Mihker: Hur får du bort en Pop-up utan att använda musen?
Kevve: Omöjlig?! Du har suttit med den i 10 minuter och påstår att den är omöjligt.
Jag sitter med 16 från klockan 13:00...
En ledtråd till fyran: Om du gör din skärm ljusare vilket vill säga "Brightness" så kommer du att se något...
kan jag få en till ledtråd jag ser bara en säng?:S
Ehm, vet du hur du gör din skärm ljusare? Du har små knappar på din dator-skärm som du måste mixta med, annars så får du ta och fråga dina föräldrar.
jag har gjort det min data e asgammal allt står på högsta jag ser en säng lammpa och sånt plzz kan jag inte få adressen till nästa fattar nada :S
Detta kanske inte är något spel för er, ta inte illa upp men de första är så lätta så att man verkligen inte behöver fråga..
Som sagt så tänker jag inte ge ut något användarnamn eller lösenord till problemen, då jag finner det MYCKET roligare att klura ut det själv.
Jag tänker inte avslöja svar på forumet då det förstör glädjen att verkligen spela för andra som vill klara det själv, men om ni vill ha hjälp med något så får ni skicka PM..
nu e jag fast på level3 :/
kan nån hjälpa?
Något blinkar... vad?
fattar ingenting av din letråd på lv 3, det är massa träklossar och en text blinkar men hinner inte se vad det står och sida till 3 an dtår det false/gototheotherside
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in