💬
Logga in
Fuska.se

Expedition Robinson - Ditt Äventyr

84 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hur skulle din taktik vara för att vinna expedtion-robinson?

Nivå 2 · Novis

Försöka vara kompis med alla och inte bli för stort hot! :)

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Jo visst..Lätt att säga..men på den ön finns det så mycket olika männsikor så jag skulle göra allt för att rädda mitt eget skinn och vinna så mycket tävlingar så möjligt. Sedan något av det viktigaste för mej: Stick inte ut. Du blir lätt en störande person. Du då Fusk-Freddie mer i detalj? :o

Nivå 2 · Novis

Ja skulle nog försöka prata mycket med olika från början så att dom tycker en är snäll om det är någon som man inte tycker om så skulle jag inte försöka prata med han/hon.Och att inte försöka vara med i pakter så mycket!Och jobba mycket med att bygga på lägret så att dom andra tycker att man är snäll. :)

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Jo, hittar man en kille/tjej som man tycker mycket om och man kommer bra överens med så skulla jag försökt bilda en pakt på 4-5 st.

Nivå 2 · Novis

Jo, hittar man en kille/tjej som man tycker mycket om och man kommer bra överens med så skulla jag försökt bilda en pakt på 4-5 st.

Men dom flesta som har bildat pakt har åkt ut!
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Jojo, det är en risk man får ta att gå med i en pakt.

Går det så går det! Det kan gå åt h*lvete med pakter oxå.

Nivå 2 · Novis

Ja jag skulle nog inte gå med i någon pakt! :)

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

Det kan jag säga att man måste göra för att vinna, eller iallafall ha en övernskommelse.

Vill ingen annan diskutera?

Nivå 2 · Novis

Det kan jag säga att man måste göra för att vinna, eller iallafall ha en övernskommelse.

Vill ingen annan diskutera?

Kanske ska man vara med i en pakt men inte som robban :)
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #11

Vadå inte som Robban, jag hade inget emot hans pakt det var bara det att hans "paktmedlemmar" d.v.s norrlänningar åkte ut en efter en och sen var det ju Johan och Robban kvar.

Nivå 2 · Novis

Vadå inte som Robban, jag hade inget emot hans pakt det var bara det att hans "paktmedlemmar" d.v.s norrlänningar åkte ut en efter en och sen var det ju Johan och Robban kvar.

Jag mena bara att han överdrev med pakter! :)
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

Nej faktiskt inte. Han hade bara en pakt som räckte en bit. Paul däremot han svänger lite som han vill mellan pakterna.

Mille skall vinna i nu läget.

Nivå 2 · Novis

Nej faktiskt inte. Han hade bara en pakt som räckte en bit. Paul däremot han svänger lite som han vill mellan pakterna.

Mille skall vinna i nu läget.

Ja det tycker jag också mille är den bäste kvar! :)
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #15

Jaja, men å andra sidan är Paul den värdigaste. Men hans chans är minimal eftersom han befinner sej på gränslandet. Paul skulle klarat sej bäst på en öde ö av de som är kvar.

Nivå 2 · Novis

Jaja, men å andra sidan är Paul den värdigaste. Men hans chans är minimal eftersom han befinner sej på gränslandet. Paul skulle klarat sej bäst på en öde ö av de som är kvar.

Ja men jag gillar mille mer men paul är bra han också! :)
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #17

Japp!

7 Feb 2004

Vara sig själv går alltid hem.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #19

Nej du katten, tror du att du vinner Robinson på att vara dej själv - så har du fel.

jag gillar Mille han är värdig vinnare!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in