primetime Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Nås som kan förklara var man hittar super missiles nånstans??++ Har letat som en tok men jittar inte på dom.(jag har just tagit wawe beam på phendrama drifts). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 kartan brukar väl det stå på?? annars vet jag inte :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 men du e ju redan i phendrana.........de e bara att köra på du kommer hitta dem på vägen när du utforskar rymdpiraternas labb o så B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primetime Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 :medieval: Jag är i phendrama drifts men jag har letat överallt utan att hitta super missiles, Jag behöver få veta exakt var och hur man får tag på dom(så jag kan spränga saker av cordite..) !!! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Det räcker inte med att leta överallt, du måste komma vidare i spelet och utforka platser du inte vart på förut! Redigerat 11 Juni 2006 av Chagi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 de finns ett stort rum med en save point och några pirater som springer runt efter stället där man måste skynda sej upp innan vattnet försvinner....om du inte har varit där så gå runt och skanna mycke saker och tips; kolla kartan efter dörrar du inte gått igenom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primetime Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 OkeJ! Är det i rummet där hologrammet med planeterna är??Har scannat alla planeter och dataskärmar jag hittat men det händer ju inget så hmm.....????? :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Ja! precis! :lol: de rummet är de, du måste hoppa upp längst upp i rummet och där finns det två dörrar och i mitten av rummet längst upp finns super missiles! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primetime Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hm det finns ju bara två dörrar i observatoriet,varav en är en save point. Kan ingen försöka förklara lite närmare var o hur man får tag på super missiles på observatoriet om det nu är där dom ligger.... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 bättre förklaring får du inte :P sen finns de massa plattformer på vägen som du ska klättra på tills du kommer längs upp namnlös.bmpbättre förklaring får du inte :P sen finns de massa plattformer på vägen som du ska klättra på tills du kommer längs upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primetime Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 :cool: Tckar för hjälpen,nu ska jag hem och spela järnet.... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg