💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon Battle Revolution

13 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Spelet Pokémon Battle Revolution kommer en månad efter Wii släpps och kommer kunna kopplas ihop med Diamond /Pearl till DS vad tror ni?

Jag vet inte?Skulle vara bättre att spela med ett Nintendo Ds!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Jag menar såklart vad tror ni spelet kommer handla om ?

Menar du Diamond/Pearl i så fall är det fel forum.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

Det är absolut inte fel forum . Och jag menar självklart Pokemon Battle Revolution till Wii som är ett pokemonspel , och borde ligga i pokemon forumet ..

8 Jun 2006

Wii ja det har är GBA forumet.

10 Jun 2006
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

Men det är ett pokemon forum . Så det är väll för tusan bättre att lägga det här ..

Nivå 2 · Novis

Jag tror det blir jätte bra. Det finns bilder på serebii.net

Nivå 3 · Lärling

coolen, Det här är ett pokemon forum inget game boy forum

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

coolen, Det här är ett pokemon forum inget game boy forum

juste <_<

DET HAR ÄR GBA FORUMET FAST POKÉMON WII SKA LIGGA I ÖVRIGA KONSOLER ÄR DET SVÅRT ATT FATTA!!!!!!!!!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

DET HAR ÄR GBA FORUMET FAST POKÉMON WII SKA LIGGA I ÖVRIGA KONSOLER ÄR DET SVÅRT ATT FATTA!!!!!!!!!

detta ämne ligger ju på pokemon forumet och detta har med pokemon att göra så heelooo
Nivå 5 · Fuskare

Det är inte spelet som gälls, utan det är konsolen! Den här tråden SKA vara i Övriga Konsoler. Det finns många som har ställt några frågor om Pokémoncrater, och som ni ser så handlar det om Pokémon. Men Ragnarök har frågat vad Pokémoncrater är, så jag förklarade det för honom. Jag sa att Pokémoncrater var ett spel på Internet, och då bestämde han att alla trådar om Pokémoncrater skulle vara i forumet Webbspel. Därför ska denna tråd vara i forumet Övriga Konsoler. Hoppas att ni förstår det nu.

Senast ändrad:

11 Jun 2006

Det var det jag försökte säga men ingen lyssnar ju men nu är den flyttad :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in