💬
Logga in
Fuska.se

En Liten Idé

52 svar · startad

Det skulle vara bra om man kunde se vilka medlemar som var inne på ett forum från startsidan!

Ånej dubbla ämnet igen kan någon moderator låsa det andra!

Karamellkungen

Jag fattar nada.

Förklara mer, det du beskrev var rörigt.

Ganska onödigt eftersom man är inne på forumet

Asså så man slipper klicka på ett forum och kolla vem som är där så kan man även kolla från startsidan.

Varför vill du veta vilka som är inne i ett speciellt forum? Jag är inte särskilt intresserad av det utan skriver endå.

↗ till inlägget

Asså så man slipper klicka på ett forum och kolla vem som är där så kan man även kolla från startsidan.

Det kan man ju om man klickar på Medlemsnamn
Moderator Moderator

Han menar nog snarare att se på www.fuska.se vilka medlemmar som är online på hela sidan. Jag tycker det är en mycket bra idée. Man kan ju ha det längst ner.

Finns redan ?

"16 användare aktiva de senaste 5 minuterna

7 gäster, 9 medlemmar 0 anonyma medlemmar

outside enemy, Puck0, Xade, djfille2, girder, Kamikaze, The_Kebab_Lord, x0x, Nintendo Power

Visa detaljerat efter: Senaste klick, Medlemsnamn"

10 Jun 2006
Moderator Moderator

Eftersom inte alla riktigt förstått vad han menar så provar jag att göra en provbild på hur det skulle kunna se ut:

Klicka för att se bilden!

mm. nu fattar jag med. det skulle vara bra att ha en sån funktion.

jag tycker att han kan posta in iden till admin och se vad han tycker. jag tycker då att det skulle vara bra med en sån funktion.

oj så onödigt. Om man nödvändigtvis måste veta vilka som är inne så kan man ju bara klicka på "forum" i överkanten av skärmen.

Riktigt onödigt tycker jag.

Varför skulle man vilja/behöva veta vilka som är inne?

Moderator Moderator

Vadå onödigt, det skulle ju vara bra. Jag ser gärna vilka som är inne.

Vad är det för nödvändigt att se vilka som är inne från startsidan? Om man undrar vilka som är inne så är det ju lika bra att gå in i forumet

det skulle ju vara bra tycker jag

Det finns en hel del andra saker att fixa eller uppdatera så att införa denna ganska onödiga funktion är helt bortkastat med tid då Admin för nuvarande är inaktiv.

↗ till inlägget

Det finns en hel del andra saker att fixa eller uppdatera så att införa denna ganska onödiga funktion är helt bortkastat med tid då Admin för nuvarande är inaktiv.

det skulle ju vara smart man får väll fråga admin

Jag tycker iden va bra. p.g.a så man vet om det är nån inne. annars e det ju ingen ide att gå in på forumet för att sen se att det inte är nån inne.

För då har man ju kastat bort tid på att titta inn på forumet ( asså den här mooden passar perfekt till dom som e lata eller har dålig uppkoppling )

Senast ändrad:

är någon så lat så de inte orkar föra musepekaren till överkanten av skärmen och trycka lätt med vänster finger ?

Moderator Moderator

Det kanske finns det. Vadå, skulle det göra sidan sämre om det fanns?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in