Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

vet nån hur man bytar pokemon bland dom man har (på pokemon crater) jag menar man har ju en massa men kan bara slåss med 6 st hur bytar man mellan alla om ni vet det snälla kan ni svara då jag behöver verkligen byta. jag vet inte det hur :huh: hjäääälp!!!!!!!!!!!!

post-47299-1150136292_thumb.jpg

Gäst Great Gonzales
Skrivet

du går in på ditt team och där står det att man kan ta ut pokemonen sen så får du välja vem du ska ta in.

Skrivet

Tryck på Show pokémon in team, eller nåt, så du kommer till ditt team iaf. Sen trycker du på "replace", "på" den pokemon'en du vill byta ut.

Lite svårt att förklara, men försök gör så som jag skrev.

Skrivet

vet nån var man hittar zapdos eller om nån har den vill nån byta den med mej då.snälla :)

jag har hört att när man har klarat pokemon ligan så kan man komma till en karta där det bara finns legendariska pokemon det är vad jag har hört.
Skrivet

nej så var det innan men inte nu längre jag har vunnit alla gym men nej ingen karta...mina pokemon

blastoise lv 100

charizard lv 100

venusaur lv 100

gengar lv 100

machamp lv 100

alakazam lv 100

och några skit pokemon som jag aldrig använder.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...