💬
Logga in
Fuska.se

Halo3 Önskningar

28 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Om ni fick bestämma hur Bungie skulle göra Halo3, vad skulle ni vilja att dom gjorde? Banor, vapen, uppgraderingar, story, önska (nästan) vad som helst!

OBS!

Anmäl inte den här tråden för §1.12 eller nått annat för jag har fårr tillstånd att gåra den här tråden av Ragnarök så länge nån inte gör Off-Topic.

Jag skulle vilja att dom gjorde så att man kunde välja mellan Burst och ett skott på Battle-Riflen. Stora slag, inte bara inomhus i trånga gångar ut på fältet! Fler fordon, t.ex en fyrhjuling till mänskligheten.

Nivå 5 · Fuskare

Warthogen är ju ungefär som en fyrhjuling. Men jag skulle vilja att man kunde ha zoomsikte på pistolen och burst/automat på battlerifle'n.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

Warthogen är en SUV, en bil! Jag menar en ATV med maskingevär.

En transport Warthog med massor av säten skulle vara kul att använda i Live!

14 Jun 2006
Nivå 4 · Lärling

Jag tycker de skulle göra en motorcykel/Moped :D

Och om de skulle vara en bana tycker jag typ att det skulle vara en stor ökenbana med Snipertorn osv..

Och lite bilar mm

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Warthogen är en SUV, en bil! Jag menar en ATV med maskingevär.

En transport Warthog med massor av säten skulle vara kul att använda i Live!

Intressant ideé angående "transport-warthogen" då det kan användas väl när man spelar 32 mot 32 via LIVE.

6 Jul 2007
Nivå 1 · Novis

Det skulle va kul att ha botar också!

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag tycker de skulle göra en motorcykel/Moped  :D

Och om de skulle vara en bana tycker jag typ att det skulle vara en stor ökenbana med Snipertorn osv..

Och lite bilar mm

finns redan en stor ökenbana..den heter Shrine och är största banan i alla 3 Halo spelen..och den som sa att dom ville ha fyrhjuling..finns ju alltid en mongoose..^^
Nivå 1 · Novis

Jag tror Bungie gör spelet helt perfekt. Det enda jag tvivlar lite på är alla customations, bl a ändra på gravitationen.

Nivå 7 · Fuskare

gillar man det inte är det väl bara att inte pilla på customize då

men typ motorcykel skulle va kul.

Nivå 1 · Novis

Jag önskar mig Brinnande ninjor med laserpiskor!!

7 Jul 2007
Nivå 6 · Fuskare

laserminor, warthog utan gunner med extra säten, kunna använda dom automatiska plasma rifles i wraithen, köra pelican, hunter flood, dual bazooka (överdrivet), burst till assualt rifle, oändligr med skott fusk och sitta vid sidan på tanken/wraith

har lite mer önskemål men orka skriva allt! :P

3 Aug 2007

skulle vara bra med en buss med många säten....... B)

Nivå 3 · Lärling

a fick typ officiella xbox 360 tidningen i julas där va d typ ett tio sidors reportage me en massa bilder från halo 3

4 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

*. Sitta side seat i tanken, åtminstonde i coop.

*. Att sidesittandet blir första person igen.

*. Att man kan söka på banor och sånt i Live, tex om du vill köra oddball på burial mounds så borde du få det, om det finns en ledig map dvs. (Kan bli svårt för Bungie att fixa om de kör på med samma system som nu)

*. Att vi får se Johns(Master Chiefs) ansikte! Även om det inte är snyggt enligt novellerna...

*. Nytt spelsätt, utan vapen och utan sköld ska du överleva längst på banan medans en massa infektions floods försöker döda alla. Muhahahaha. :D

*. Ett härligt spel.

5 Aug 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag skulle helst vilja se att Halo aldrig släpps. Typ att hela Bungie blir utsatt för nåt stort attentat. Halo spelen suger nämligen. :)

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Jag skulle helst vilja se att Halo aldrig släpps. Typ att hela Bungie blir utsatt för nåt stort attentat. Halo spelen suger nämligen. :)

Halo serien äger och de är några av de bästa spelen som någonsin skapats. Varför spelas de annars fortfarande 500,000 online matcher om dagen.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Det var det mest spelade spelet på Live ända till GoW släpptes. :rolleyes:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Lol, skrattade fem minuter i sträck när jag såg den kommentaren.
6 Aug 2007
Nivå 3 · Lärling

typ en slags bil som warthog fast en svävare, nya coola fiender , bättre sök system i live

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Halo serien äger och de är några av de bästa spelen som någonsin skapats. Varför spelas de annars fortfarande 500,000 online matcher om dagen.

Personligen måste jag säga att Mulle Meck är ett bättre val.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in