Den heter Energy watch :D den finns på www.curse.com =)
// 19 twink rogue me fishing hat ^_-
Den heter Energy watch :D den finns på www.curse.com =)
// 19 twink rogue me fishing hat ^_-
Kan det vara denna?;
Yeah, man går in på curse-gaming.com, söker efter Energy, så kommer den upp i listan, yarly.
Sökte faktist på Watch. lol.
en äkta rogue behöver ingen energy tick. den finns inprintad i hjärnan =)
↗ till inläggetDet var det dummaste jag har hört...en äkta rogue behöver ingen energy tick. den finns inprintad i hjärnan =)
orka sitta och tänka typ tic tac tic tac tic tac tic tac
han menar inte så... han menar att han vet på ett ungefär när hans energy går upp pga av att han förmodligen kan spela sin class...
Jag har spelat rogue i tre år och jag skiter fullständigt i att kolla på min energy för att se när den tickar, har man full energy så kan man inte veta när ticken kommer...
dessutom tickar den olika ibland
lawl noob, ticken går likadant hela tiden. och jag har spelat rogue sen wow kom ut så pfFFF
och ismannen har rätt =)
ooh nice, sett den dära addonen i andras filmer förut också, men eftersom jag inte vill ha virus så har jag ingen addon, men f*n nu när jag tagit 15/0/15 på roguen (39) så måste jag ju ha den, 15/0/15 är typ pure pvp med ambush och backstab :P tack för att du gjorde den här tråden, laddar ner addonen nu
↗ till inläggetmen eftersom jag inte vill ha virus så har jag ingen addon
lol
↗ till inlägget
vad äre me de? risken är mycket större att få virus om man laddar ner fullt med addons än om man inte -.-
Laddar du ner från rätt sida får du inte virus av addons, och är du smart nog så laddar du inte ner .exe filer :/
↗ till inläggetLaddar du ner från rätt sida får du inte virus av addons, och är du smart nog så laddar du inte ner .exe filer :/
Kan ändå vara virus i dom, även om dom är på www.coopforum.se eller www.thisisnotvirusplx.com och de måste inte vara .exe filer för virus :S
↗ till inläggetHaha löjligt, om man tror att en addon med 10k DL's per day är virus är man ju skum, ladda ner rätt addons, inga virus, curse-gaming.com↗ till inläggetLaddar du ner från rätt sida får du inte virus av addons, och är du smart nog så laddar du inte ner .exe filer :/
Kan ändå vara virus i dom, även om dom är på www.coopforum.se eller www.thisisnotvirusplx.com och de måste inte vara .exe filer för virus :S
↗ till inläggetHaha löjligt, om man tror att en addon med 10k DL's per day är virus är man ju skum, ladda ner rätt addons, inga virus, curse-gaming.com↗ till inläggetLaddar du ner från rätt sida får du inte virus av addons, och är du smart nog så laddar du inte ner .exe filer :/
men tyst, det kan vara virus, och jag tar hellre den säkra vägen och inte laddar ner nån än att ladda ner nån :angry:
↗ till inlägget↗ till inläggetLaddar du ner från rätt sida får du inte virus av addons, och är du smart nog så laddar du inte ner .exe filer :/
Haha löjligt, om man tror att en addon med 10k DL's per day är virus är man ju skum, ladda ner rätt addons, inga virus, curse-gaming.com
men tyst, det kan vara virus, och jag tar hellre den säkra vägen och inte laddar ner nån än att ladda ner nån :angry:
Tro mig inte då, men det FINNS INTE VIRUS i de kända addons som xperl och atlas
Finns några få addons med virus på www.curse-gaming.com , men inte många. Ladda inte ner några "konstiga" Addons.
↗ till inlägget↗ till inläggetLaddar du ner från rätt sida får du inte virus av addons, och är du smart nog så laddar du inte ner .exe filer :/
Haha löjligt, om man tror att en addon med 10k DL's per day är virus är man ju skum, ladda ner rätt addons, inga virus, curse-gaming.com
lol chansen att det är ett virus i en addon är typ 0.001%. det är ungefär som att vägra gå ut för att man kan bli träffad av en meteor
addons använder sig av .xml och .lua filer, inga virus i dom :/
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in