Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Syftet med denna tråd är att dela med sig av sina åsikter kring medlemmarna på Fuska.se. Man skriver kort eller långt beroende på hur pass mycket man vet om medlemmen, och då ska det förekomma både positiva och negativa dvs inte bara negativ kritik utan helt enkelt kontruktiv. Försök att skriva välforumulerade inlägg och håll fingrarna i styr så att ni inte spammar. Om forumiterna läser vad folk tycker om deras beteende på forumet så har de en chans att förbättra sig vilket ger oss ett finare forum. Man ska skriva några rader om medlemmen/medlemmarna ovanför, inga korta meningar som bara innhåller ord som"cool" eller något liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Vem ska man skriva om då? Om man inte ska skriva om personen ovanför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det är ju precis det du ska göra, skriv om medlemmen/medlemmarna ovanför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Vadå ska man skriva om nån som är över en eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Vadå ska man skriva om nån som är över en eller? Ja, det framstår ju i inlägget. Försök att läsa genom inlägget ordenligt innan ni skriver ner frågor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Är såna här trådar tillåtna? Någon kanske tar illa upp. Kan nog bli en del §1.1 i denna. Men om man får så är det svårt att välja vem man ska skriva om. Hoppas någon skrivet något om mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Är såna här trådar tillåtna? Någon kanske tar illa upp. Kan nog bli en del §1.1 i denna. Men om man får så är det svårt att välja vem man ska skriva om. Hoppas någon skrivet något om mig ;) Det är ju därför jag sade att man ska ge kontruktiv kritik dvs vad man kan förbättra i sitt betende, tex att "försök att använd stor bokstav i början av meningar, så är du en schyst medlem", eller något i den stilen. Då får jag väl börja genom att framföra några åsikter kring Xade. Du verkar vara en helschyst forumit som varit medlem länge samt att du producerat massvis med inlägg på forumet. Att du inte dragit på dig varningar fastän du skrivit flera tusen inlägg är ännu ett tecken på att du sköter dig väldigt bra. Nu är det meningen att någon fortsätter genom att skriva ens åsikter om personerna ovanför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 och om jag inte vet nåt om medlemmen ''skuggan''? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Seriöst, då skriver du såklart inte och låter någon som vet något om Skuggan skriva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Xade, mannen som säger emot allt och alla. Mycket bra beskrivning, enligt mig själv. ^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Salzalada är en person som är snäll och schyst. Men han är inte direkt allvarlig i signaturen. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Presentation: Om man kikar in på dinna inlägg så skulle man kunna tro att det är en 15-åring bakom skärmen med fingrarna i styr. Så pass seriös och mogen är du alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg