Gäst Pcplayer Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 om vi inte kan nånting varför vill du ha med oss i clanen då?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag trodde väl att ni kunde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Vill ni ha en bra server utan lagg osv så måste ni betala. Annars så finns det speciella program/filer som man kan göra egna servrar i. Men dom laggar det på. Redigerat 21 Juli 2006 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Vill ni ha en bra server utan lagg osv så måste ni betala. Annars så finns det specialla program/filer som man kan göra egna servrar i. Men dom laggar det på. Man kan lägga in sina egna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag sa ju det. Läser du inte eller? "Annars så finns det speciella program/filer som man kan göra egna servrar i" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 ursäkta, men den här "clanen" är dömd att gå åt skogen, hälften av er verkar inte kunna starta en server eller ens spela MP. Och om klanledarn (?) darkdevil inte ens har nån aning om vad PCW är så.. Asså, det är knappt en clan om ni bara plockar in folk, försök skaffa folk PÅ EN SERVER så ni ser om de e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jaaaaaa men ingen kan ju göra en server utom jag lol!! Och vi kan lägga ner denna tråd nu jag spelar i en elite clan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 okej jag natar att moderatorerna kan låsa tråden..*snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Mmm så är det! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Asså du Monkey. Kan du mogna till lite?. Elite Clan ja visst. Vad heter den då? Vill du se en riktig elite clan så skaffa Call of Duty 1 och kör mot clanen H2O. Dom är proffs. Jag har själv kört mot dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Asså du Monkey. Kan du mogna till lite?. Elite Clan ja visst. Vad heter den då? Vill du se en riktig elite clan så skaffa Call of Duty 1 och kör mot clanen H2O. Dom är proffs. Jag har själv kört mot dom. Ohhhhhh visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Asså du Monkey. Kan du mogna till lite?. Elite Clan ja visst. Vad heter den då? Vill du se en riktig elite clan så skaffa Call of Duty 1 och kör mot clanen H2O. Dom är proffs. Jag har själv kört mot dom. Lita på SurMonkeyhan ljuger inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.