frogren Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Själv kommer jag precis hem från Spök-huset i borgvattnet (sov över där). ganska så roligt men vilka fegisar till klasskammrater. asså jag skulle sova i (gula rummet) med 6st andra. asså jag tror att dom är rädd för att föreståndaren sa att det var det värsta rummet i huset och sa att det var en tjej som vaknade där och ett spöke kamade håret på henne. ohhh (FARLIGT) :zzz: oj ursäkta jag råkade göra 2 utskick. du som är modde stäng det här forumet men inte det andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det heter tråd inte forum. Jag har sovit till cirka 10.00, då gick jag upp och surfade på fuska.se. Sedan åt jag middag vid 1 någonting, flintastek. Sedan har jag typ bara relaxat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 själv så sov man bort hela dagen,är fortfarande sliten sen vakan,vi var ute hela natten och festade under vakan så man var ganska bakis när man var och hämtade betygen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag låste en tråd, lyssnade på Gorillaz, väntade på att jag skulle få ett godnatt-SMS från flickvännen och frös om tårna, speciellt dom större. Yarr, snart sommarlov. §1.11 Tråd låst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg