💬
Logga in
Fuska.se

Sverige Mot Paruguay

44 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

1-0 det var bra match det tog lite långt tid för sverige att göra mål.

Nivå 4 · Lärling

Innom familjen fick man tippa resultat och målskytt. Jag tippade 1-0 till sverige ljungerg skulle göra mål i slutminuterna. Så jag vann 500kr av farsan :)

Härligt Sverige!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Så härligt att de gjorde mål så att de vann

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mm, men det var in i det sista. Man satt och tänkte: "Nu slutar det väl på samma sätt som mot Trinidad och Tobago". Tur att de vann! =)

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jag hoppas verkligen Sverige åker ut så fort som möjligt. Jag hatar Sveriges landslag. Seriöst, de har ju inga bra spelare.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Lär vi göra..eller jag vet inte då har ju sverige ändå förlorat minst ggr efter England iaf.

0-0 nu.. Antingen så gör dem en England och gör alla mål i slutet eller direkt efter pausen. Äkta svenskt det ;)

Told ya guys!

Mål i slutet ;)

Nivå 5 · Fuskare

jag höll på att skita ner mej shit vad vervös jag var första halvlek zlatan fick ett friläge men sumpade det han var nog inte i form

andra halv lek SVERIGE HADE FLERA FRILÄGEN MEN SUMPADE när det var den 89 min så tänkte jag jaha det var vår chans till guld sen hörde jag på tv SVERIGE GÖR MÅL...vem annars om inte ljungberg gör mål......var glad resten av dagen.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
Trådstartare #28

Sverige har kanske inget jättebra lag, men man får ju ändå heja på dom och hoppas att dom kan ta sig till en åttondelsfinal där de förmodligen åker ut. >.>

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

De krävdes en arsenalare för att gör mål!!

jepp det gjorde det! :)

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag hoppas verkligen Sverige åker ut så fort som möjligt. Jag hatar Sveriges landslag. Seriöst, de har ju inga bra spelare.

Seriöst, tycker du verkligen det? Alla i Sveriges Landslag är ju av världsklass!

Nivå 11 · Veteranfuskare

De är ganska bra men verkligen inte av världsklass fast visa tror att de är det men de lurar sig själva

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
Trådstartare #32
↗ till inlägget

Alla deras spelare är inte i världsklass, de har knappt några riktiga klassspelare. Zlatan har duktig bollteknik, men hur ofta får han till alla komplicerade trix till något vettigt? Kim Källström är en bra spelare...

Nivå 5 · Fuskare

det var många spelare som inte var i form man såg det

Alltså Ljungberg är helt klart bäst i Sverige. Såg ni inte hur han försökte ta sig förbi alla Paraguays spelare. Han gjorde det med vilja. Alla andra förutom allbäck, kim, freddie var ju helt borta -.-

17 Jun 2006

Dah, ingen i Sverige är utav världsklass?

Sedan kommer ni in med exempel som Kim Källström?

Han är ju riktigt usel, han skall bänkas!

Men "Chippen" är av världsklass.

Ni skulle sett i matchen mot ToT, det visades upp efter matchen hur han hade spelat.

Han var kung helt enkelt.

Såg inte hela Paragauy matchen men tror också att han glänste i den matchen också.

Kim var inte så bra och dem kallar han den nya Zinedie Zidane.

lol, han försöker skjuta in bollen från halva plan -.-

Yes!Jag visste det!Vi van med 1-0!Jag satt och spelade Mario Kart Ds när jag hörde:Och det är mål av ljungberg!!

19 Jun 2006

Ljungbergs mål var oerhört vackert, njöt av det repris efter repris.

Men matchen var en skandal, Sverige kunde gjort massvis med mål.

Ljungbergs mål var som alla andra lag typ. Jag säger inte att det var ett dåligt mål men många tycker det är en slags värdsmål.

Alltså tänk varför alla blev glada. Först så börjar matchen så missar Sverige många målchanser. Andra halvlek så blir alla så deppiga och väntar på mål. Sen vid sista minuten! Sista! Så kommer en hjälte en nickar in bollen i mål!

Som ett mirakel kan man säga.

20 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare

Håller med dig Puck0 vid synpunkten där alla tycker att Ljungbergs mål var så snyggt, då det faktiskt bara var ett helt vanligt mål.

Dock så är detta inte första gången som Sverige avgör matchen i sista minuten.

Ni minns alla mot Italien i EM 2004, VM-kvalet 2006 mot Ungern.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in