Hoppa till innehåll

America's Armey


Filiandor
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har hittat ett kul spel som heter America's Armey. Spelet är gratis och man kan hämta ner det härifrån Tryck!

Man är en soldat som ska tränas inför att bli med i America´s Armey. Man kan göra luftanfall m.m Väldigt verkligt och coolt men man måste ha gjort träningen innan man kan börja köra online mot andra spelare och göra typ uppdrag eller nått. Det tar lite tid att hämta ner det men det är det värt! PS. När ni ska ladda ner det föredrar jag att ni hämtar det från Gamespot för där finns ingen kö.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hittat ett kul spel som heter America's Armey. Spelet är gratis och man kan hämta ner det härifrån Tryck!

Man är en soldat som ska tränas inför att bli med i America´s Armey. Man kan göra luftanfall m.m Väldigt verkligt och coolt men man måste ha gjort träningen innan man kan börja köra online mot andra spelare och göra typ uppdrag eller nått. Det tar lite tid att hämta ner det men det är det värt! PS. När ni ska ladda ner det föredrar jag att ni hämtar det från Gamespot för där finns ingen kö.

 

är det gratis och inge virus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oj förlåt för felstavnignen. det stavas Army sry för det men ni verkar klara det själva ändå :P I början får man typ prov som är svårt tycker jag fick bara 63 % av 100 % så jag kan skriva svaren här om ni vill.

Det är bara att säga till. Förresten instalera Xfire och säg vad ni heter där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...