tjena, min mic i datan har slutat fungera, det är antagligen en port som är stängd , men ja hittar inget. den har funkat innan och sen har min brorsa startat något så den blockas. är de någon som vet felet ?. ja har ett soundblaster augility 2
Micen Blir Blockad
↗ till inläggetHar du kollat värkligen så att inte Soundblaster augility 2 är blockat eller nåt då? Kolla kontrollpanelen oxå...tjena, min mic i datan har slutat fungera, det är antagligen en port som är stängd , men ja hittar inget. den har funkat innan och sen har min brorsa startat något så den blockas. är de någon som vet felet ?. ja har ett soundblaster augility 2
Omd u har kopplat inte nya högtalare så kan det vara felet, kontakta mig via pm om du har gjort det. Då kan jag hjälpa dig :)
ja har ett creativ 6.1 men det är ju inte de som är felet !!! dom fungerar ju fint . det är micen i mitt headset som inte fungerar i den datan , sätter ja i den i annan data så fungerar den så det äre inte de som är felet. ja får ut ljud genom headsetet också :S
Dubbelklicka på den lilla ikonen i högra hörnet(start menyn) - altenativ - egen skaper - inspelning -ok -prova olika
kanske funkar,har inte testat men kanske funkar :P
Ge honom alternativ. Han kanske inte har någon ikon i nedre högra hörnet.
Gold Pidgey menar ljudegenskaper. Gå in på kontrollpanelen om du inte har någon ikon i hörnet och leta upp "Ljud och ljudenheter".
jo det har ja testat med, och ljudinställningar i augillity programet också men det fungerar ej :S
Men har micen fungerat förut med de högtalare du har???
kontrollpanelen -> Ljud och ljudenheter -> Röst -> Testa maskinvara (eller nåt sånt)
Eller så kan du ju kolla så att du kopplat rätt^^ Ljud = grönt hål Röst = Rosa Hål ^^
hahaha . nu funkar den tror ja :S tafck alla