Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN
Skrivet

Dra till min tråd som Bloodman länkade. Trygg och säker. Ladda bara ner och skriv inte, jag ladda ner det nyss. Det kommer komma massa fula kommentarer.

Skrivet

Herregud Static!! Kan du sluta spamma alla trådar med dina dumma kommentarer om hur mycket du hatar FUSKARE!

Jag anmäler dig nu!

Hata onlinespel cheaters! noobs

Skrivet

Åhh herregud. Jag har nog aldrig mött en jobbigare person än du.

Jag bryr mig inte om du inte gillar hackers eller om du inte gillar fuskare, DU SPAMMAR SOM *** ÄNDÅ!!

Har jag sagt att jag hatar fuskare? jag sa att jag hata cheters vilket jag ser som hackers. Inte fuskaree...smack i pannan...

Skrivet

Åhh herregud. Jag har nog aldrig mött en jobbigare person än du.

Jag bryr mig inte om du inte gillar hackers eller om du inte gillar fuskare, DU SPAMMAR SOM *** ÄNDÅ!!

Du Grabben, Att fuska är lagligt men man tar en risk när man fuskar.

Man kan bli vac-bannad 1år elr perm, Och du förstör för andra spelare som tycker att cs är kul DU FÖRSTÖR FÖR DOM SOM ÄR SERIÖSA :angry:.

Och en saker Zlayer sluta vara omogen. ;)

Skrivet

HAHA kolla en 12oring som e mognare an en 13 oring. Vem e de som spammar?? Och plz skaffa dej nogot och tanka med. Kan inte vi tvo traffas po riktigt non gong? so ska vi se vem som e den kaxiga.....

Gäst DonKeN
Skrivet

Snälla nån Static. Cheat=Fusk.

Herregud, låt folk leta efter cheats, hacks ifred. Snälla nån.

Skrivet (redigerat)

Static lär dig och stava :cry:

Nej det är ingen fil jag bara ladda ner det så kom en sak fram och jag tryckte på Play så startades cs 1.6 och allt var med.

SpawN^

Redigerat av SpawN^
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...