Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

Kanske vissa säger cheater till HACKARE för att majoriteten av cs communityn bara säger "CHEATER!!11" iställe för "Hacker[!,1:or etc]"

Men Fusk funkar inte i MP, bara hacks gör det.

Skrivet (redigerat)

Du, varför lägger du dig i mitt bråk med Static?

Och, jag fuskar/hackar inte på CS.

Jag tycker bara att Static ska sluta SPAMMA och säga dumma saker till dem som vill ha fusk till cs. De är deras problem om dem vill fuska.

Och skulle en liten 12-årig fjant med en apa som bild och som dessutom är vän med en efterbliven idiot vara mer mogen än mig?!

Tänk dig för vad du säger. Tönt.

Åhh herregud. Jag har nog aldrig mött en jobbigare person än du.

Jag bryr mig inte om du inte gillar hackers eller om du inte gillar fuskare, DU SPAMMAR SOM *** ÄNDÅ!!

Du Grabben, Att fuska är lagligt men man tar en risk när man fuskar.

Man kan bli vac-bannad 1år elr perm, Och du förstör för andra spelare som tycker att cs är kul DU FÖRSTÖR FÖR DOM SOM ÄR SERIÖSA :angry:.

Och en saker Zlayer sluta vara omogen. ;)

Static ger du aldrig upp? Om du har läst inläggen i den här tråden så är nästan alla mot dig!

ta dina efterblivna kompisar och stick från fuska.se!

Och nee, jag vill inte träffa dig.

HAHA kolla en 12oring som e mognare an en 13 oring. Vem e de som spammar?? Och plz skaffa dej nogot och tanka med. Kan inte vi tvo traffas po riktigt non gong? so ska vi se vem som e den kaxiga.....

Redigerat av Zlayer
Skrivet

Dar ser du! Du e inte so kaxig om vi skulle motas irl. Kaktus-killen ar ju nastan den enda po denna sidan som forstor vad det ar for skillnad mellan cheats och hacks

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...