Hoppa till innehåll

Hjälp!


Cloud
 Dela

Rekommendera inlägg

Det skulle kunna vara överhettning då fläkten kritiserats en hel del av kunderna.

Sedan så kan det även ha något med hårddsiken att gör som tex att du har använt det maximala minnet.

Jag rekomenderar att du ringer supporten och berättar om ditt problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...