Zlayer Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ja, jag hade gärna mötit dig och bevisat vem som är bäst. Men eftersom jag har virus i min data som gör att den crashar när jag spelar cs så går det tyvärr inte. Och jag vill inte ha din äckliga msn. Vem e de som spammar egentligen?? Vi for val motas nogongon och se vem som e bast : adda mej po [email protected]. Ifall du inte gor det vet jag bara att du ar feg och inte vogar mota mej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Haha, bortförklaring :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Tro vad du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 men adda mej do fegis so vi kan motas han e so javla agd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Men är du blind eller?! Skrev ju att min data va cp och att den crashar när jag spelar cs!! Du måste ju ha problem... men adda mej do fegis so vi kan motas han e so javla agd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Det är bara tur min vän Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg