Vi har hur lite minne på datorn som helst 1, 52 gb. På spelens baksida står det ju alltid hur mycket plats och sånt men när jag ska ta bort detså får jag typ 40 kb mer i minne. Hur ska jag göra?
Hjälp Med En Sak
det verkar som du tror att spelet forsvinner om man tar bort ikonen fron skrivbordet..... avinstelera spelet manuellt eller go in po kontrollpanelen so ska det nog fixa sej ska du se....
Från början tog jag bara bort ikonen nu så brukar jag gå in på program och sen den mappen den är i och högerklicka och sen ta bort och sen så tömmer jag papperskorgen.
du moste avinstallera spelet annrs for du ju inget fritt minne.....smack i pannan :P...
Go in på kontrollpanelen och sen lägg till ta bort program hitta spelet i listan som du vill ta bort och tryck på ta bort
↗ till inläggetdu moste avinstallera spelet annrs for du ju inget fritt minne.....smack i pannan :P...
Men hur hittar jag spelet igen sen då. Jag menar jag tog ju bort det från mina program.
Dar har du ett annat problem go in i kontrollpanelen och sedan lagg till och ta bort program om du har tur finns det i listan dar och bara att ta bort....
om man vill avinstalera spel (helt) sa maste man trycka pa avinstalera.
f*n vad smart nittionio är, hur gammal är han för jag tog bort ikonen när jag var hmmm vad var det 4 år.
Man får ju visst mer minne om man tar bort ett spel manuellt från program...
Om man nu har tagit bort spelet manuelt så kan man ju alltid gå igenom regedit och leta efter rester av spelet. Det är värkligen störande när något inte går att ta bort via Lägg till/Ta bort
om du vill rensa datorn e det bara o formatera om den :)
(suck) varför hjälper vi han? han borde la fatta det själv, han är ju f*n 12 år!
tycker jag med.. men han kanske precis började andvända en dator.. vem vet? :meddum:
↗ till inlägget(suck) varför hjälper vi han? han borde la fatta det själv, han är ju f*n 12 år!
Det finns dom som skaffar en dator vid 40 års ålder och nästan tar livet av sig pga att de inte fattar något. Det finns dom som har suttir vid datorn redan som bebisar och bankat på tangentbordet och det har slutat med att dom har blvivit datornördar. Men de behöver inte kunna allt bara för det.
Det har inte med åldern att göra hur bra man är på datorer...