Darkdevil Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 på call of duty 2 heter jag sweden emil men efter ett tag spelande vart jag omdöpt till [zulu]sweden emil kan nån säga varför? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Samma sak händer mig ibland när jag kör Medal of Honor:Spearhead demo, jag måste ofta byta till det namn jag vill, från något helt annat. :blink: Men jag vet inte varför :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 en annan konstig grej på CoD2 är ett en pansarvagn är döpt till Greta Garbo :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 en annan konstig grej på CoD2 är ett en pansarvagn är döpt till Greta Garbo :blink: ehmmm.....är det sant? låter inte så troligt men vad vet jag (tror knappast det fanns en pansarvagn från då som hette greta garbo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Mina pansarvagnar heter Bloody mary! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 *DarkDevil-Det kan bli så på internet när inte du spelar så kanske en annan spelar då kanske han får ditt namn och sen byter han namnet och sen när du spelar igen så heter du nått annat det händer mig också. ShitBreakSean-likadant för dig. Cooliz-Du och Boba-Fett ni kanske har laddat ner nån modd om inte så låter det inte TROVÄRDIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 *DarkDevil-Det kan bli så på internet när inte du spelar så kanske en annan spelar då kanske han får ditt namn och sen byter han namnet och sen när du spelar igen så heter du nått annat det händer mig också. ShitBreakSean-likadant för dig. Cooliz-Du och Boba-Fett ni kanske har laddat ner nån modd om inte så låter det inte TROVÄRDIGT ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ok då fattar jag varför jag hette "I wear ladies underwear.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ok då fattar jag varför jag hette "I wear ladies underwear.... hehehehehehehehe lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Dom blockade mig bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ok då fattar jag varför jag hette "I wear ladies underwear.... tror att du "heter" "I wear ladies underwear" just för att du inte har ändrat ditt namn utan heter "unknown soldier" och då gör vissa servrar så att dom ändrar ditt namn för att visa att du är för lat eller för "dum" för att ändra ditt namn...typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ok då fattar jag varför jag hette "I wear ladies underwear.... Fel!!!!Det kan bli så iallafall #92 hette du nåt annat före?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.