hej!!! :D
jag har klarat alla gym och hela första elite four men jag kan inte möta någon legend varför? måste man klara båda elite four för att kunna det eller
den som svarar får 10fm eller 20 :cool:
hej!!! :D
jag har klarat alla gym och hela första elite four men jag kan inte möta någon legend varför? måste man klara båda elite four för att kunna det eller
ja du måste göra de
↗ till inläggetja du måste göra de
men min kompis har bara klarat en gubbe i elite four men han har klarat alla gym och han har legender
då kan ha tradat med nån i speletman kan byta med andra ifall du inte viste
han har inte tradat dom för att han hittade dom på stranden ps om du har nån legend så vill jag trada den du kan få shiny pokemon av mig på hög lvl
kolla på dom jag heter redload
spelar ej pokemoncrater men min bror gör min lille bror
Mn måste ha klarat alla gym innan man kan hitta legendariska din kompis hittade nog en bra vanlig pokemon finns jättemånga vanliga bra pokemon själv har jag klarat alla gym och har ett antal legendariska. :D :D
↗ till inläggetom du vill möta en legendarist hund måste du släppa dom fria sen leta i gräs.. FÅ HIT MINA PENGAR NU!!!!hej!!! :D
Jag har massa med legnedariska jag bytter inte bort så många men jag vill ha en metallic på lvl 100 om du har :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in