💬
Logga in
Fuska.se

Röstmeddelande 133

11 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Om man har slut på pengar i sin mobil och har fått ett röstmeddelande (133). Kan man då ringa från en annan telefon? Finns det någon kod man kan slå på någon annan telefon för att höra sina meddelanden? För det går ju inte att ringa bara sådär från en annan telefon.

Nivå 5 · Fuskare

Vaddå? Jag kan höra mina röstmeddelande även om jag har slut på pengar...

Det står i dina papper du får från din operatör när du registrerar dig.

Nivå 3 · Lärling

Sånt skit läaser man ju inte....

Alago - det är väl klart man gör ^^

Det gör jag iallafall.

TheDarkElf kolla du igenom dina papper så ska du se att det

står där nånstans.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Vad har du för operatör? Har för mig att det gick för några år sedan med Comviq men det kan ha tagits bort.

25 Jun 2006
Nivå 4 · Lärling

jag har halebop och jag kan inte heller lyssna på mina medelanden när jag har slut på cash,fast man borde juh kunna kolla med en annan telefon för första gången man ska använda den tjänsten så får man juh slå in en personlig kod(iaf med telia och halebop)

dom där papprena man får slänger man juh direckt(jag eldade upp mina)...kanske inte så smart,men det skiter man juh i så länge det inte är någon ny maskin eller grejer man har beställt m.m

27 Jun 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #8

Jag har TELIA

Nivå 3 · Lärling

Det kostar väl inget genom att kolla sina röstmeddelanden.

29 Jun 2006
Nivå 6 · Fuskare

jag hade vodaf.... telenor förut, då kunde jag inte kolla meddelandena när jag inte hade några pengar, men jag har comviq nu så jag vet inte

Tele2 Comviq finns ej längre. Heter bara Tele2.

Men innan jag sålde min mobil så kunde jag höra på röstmedelanden. Jag hade Tele2 Comviq då.

2 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #12

Telia är väl för snåla med sånt :angry: :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in