Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ska jag köpa PSP eller ska jag vänta till Playstation 3? För jag ska nog köpa nåt av konsollerna och jag vill köpa rätt sak.

Gäst lordifan
Skrivet

Ska jag köpa PSP eller ska jag vänta till Playstation 3? För jag ska nog köpa nåt av konsollerna och jag vill köpa rätt sak.

tycker ochså du ska köpa ps3 kanske lite dyrare men collare.

Skrivet (redigerat)

PsP Jag skulle ha köpt det,jag vet att Ps3 är bättre men Psp kan man ta med sig. Spela i bilen,på tåget vart som helst

Redigerat av rikar cena
Skrivet

psp e bra om du ta med dig den och playstation 3 om du hemma mer går ej att säga
Skrivet (redigerat)

Jag har psps, men det har baar legat och smalat damm i 2 månader nu. Jag tytcker inte det finns så många roliga spel till psp, om du är ute efter en portabel consol så köp ds. Men om du vill ha ps3 så får du nog börja spara nu tror jag för det är inte det biligaste.

Men jag vet inte... jag tycker psp suger så jag skulle nog välja ps3

Redigerat av ポケットモンスタクリスタルバージョン
Skrivet

jag föstår inte de kommer nya sånna här ämnen hela tiden de e inte precis så att folk ändrar sina åsikter så läs dom som redan finns!! got damit

• Skapa ny...