Gäst Kilimanjaro Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 wtf jag hittade 8 trådar om pokemoncrater vad är det så roligt med pokemoncrater <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 wtf jag hittade 8 trådar om pokemoncrater vad är det så roligt med pokemoncrater <_< Det är kul om man spelar det <_< Om du inte gillar det varför startar du ett sådant onödigt ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 för att jag undrar hur folka kan gilla ett sådant spel jag tycker bara att styrfunktionerna är störiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Dumt ämne *änmält*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 det är roligt för att vissa tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 ok..bra då har jag hört eran åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 wtf jag hittade 8 trådar om pokemoncrater vad är det så roligt med pokemoncrater <_< LOL vilka idioter som finns nu för tiden... själv tycker jag inte om pokecreater. men att starta denna tråd är som att jag skulle starta en tråd som t.ex. "varf tycka om halo?" VA f*n alla tycker olika!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 men man ser ju typ bara pokemon crater på sida 1 ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Onödigt att dem gör så många trådar om samma sida... men den här tråden var ONÖDIGARE! LÅS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 mm man ser ju massor med pokemon trådar det är onödigt men det här är onödigare lås dennna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Men det var ju precis vad jag skrev! mm man ser ju massor med pokemon trådar det är onödigt men det här är onödigare lås dennna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 lås denna tråd jag ville bara höra vad ni tycker om pokemoncrater och det har jag hört nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.