💬
Logga in
Fuska.se

Pokem

14 svar · startad

wtf jag hittade 8 trådar om pokemoncrater vad är det så roligt med pokemoncrater <_<

↗ till inlägget

wtf jag hittade 8 trådar om pokemoncrater vad är det så roligt med pokemoncrater  <_<

Det är kul om man spelar det <_< Om du inte gillar det varför startar du ett sådant onödigt ämne.

för att jag undrar hur folka kan gilla ett sådant spel jag tycker bara att styrfunktionerna är störiga

Dumt ämne *änmält*.

det är roligt för att vissa tycker

ok..bra då har jag hört eran åsikt

↗ till inlägget

wtf jag hittade 8 trådar om pokemoncrater vad är det så roligt med pokemoncrater  <_<

LOL vilka idioter som finns nu för tiden... själv tycker jag inte om pokecreater.

men att starta denna tråd är som att jag skulle starta en tråd som t.ex. "varf tycka om halo?" VA f*n alla tycker olika!!!

men man ser ju typ bara pokemon crater på sida 1 ju

27 Jun 2006

Onödigt att dem gör så många trådar om samma sida...

men den här tråden var ONÖDIGARE!

LÅS!

mm man ser ju massor med pokemon trådar det är onödigt men det här är onödigare lås dennna tråden

Men det var ju precis vad jag skrev!

↗ till inlägget

mm man ser ju massor med pokemon trådar det är onödigt men det här är onödigare lås dennna tråden

lås denna tråd jag ville bara höra vad ni tycker om pokemoncrater och det har jag hört nu

lol? Du har bara hört vad en tycker. Medge, du tycker själv att detta var ett onödigt ämne att starta.

29 Jun 2006

Alla ville ju att han skulle låsa den och nu vill du tydligen inte det......

LOL!!! skriv inte såna här onödiga trådar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in