hur kan man få deoxys lugia och ho-oh på leafgreen???(svara inte att jag ska skicka in spelet till cn!) jag har lagat en sån här tråd förut men jag fick inga frågor besvarade och tråden blev låst så därför har jag lagat en ny tråd av det här ämnet! :D
Deoxys,lugia,ho-oh
Du blir medlem på CN(som kostar 199kr per år).Och sen skickar du in ditt spel till CN och skriver att du vill ha Deoxys/Lugia/Ho-oh sen om några dagar kommer ditt spel hem med några Ticket i.
en av dem ticket går till birth island där Deoxys finns ock en annan
till navel rock där lugia och ho-oh finns :D :D
tror jag det var
Ja a!Precis!
↗ till inläggetVilken är adressen dit?Du blir medlem på CN(som kostar 199kr per år).Och sen skickar du in ditt spel till CN och skriver att du vill ha Deoxys/Lugia/Ho-oh sen om några dagar kommer ditt spel hem med några Ticket i.
Du går bara in på deras hemsida!Där står det...
www.nintendo.se
Coolen:han sa att du INTE skulle säga att han skulle skicka in spelet!
Nixo99: Man kan få dom med Gameshark och Action Replay också, kolla Carttie's Gameshark-kod-tråd!
↗ till inläggetjag har sökt efter en gameshark me inte hittat :( ... jag har sökt i alla tänkbara butiker men hittar inte :( de flesta vet inte ens vad det är :(www.nintendo.se
Nixo99: Man kan få dom med Gameshark och Action Replay också, kolla Carttie's Gameshark-kod-tråd!
↗ till inlägget-->här<-- finns GS.www.nintendo.se
↗ till inläggettack! :Dwww.nintendo.se
sök på webbhalen.com där finns mer än tio st
Gör det!Det visste jag inte!Här är länken!
ok tack...men betyder det att man inte kan få deoxys lugia eller ho-oh utan att skicka spelet till cn eller skaffa gs???
nej inte skkälv i alla fall men om du har en kompis med fr/lg/E och har trodläs adapter kan du gå till en affär och på disken ligger det en lapp den ska du fylla i med link togheter wid all typ nåt sånt sen sparar du stenger av och her på sen har du ett mystery gift sen har din kompis det också så her ni era adaptrar 10cm och emot varan och och sen står det nåt längs ner klicka därsen mins jag inte vad som hende men sen går du till ett pokemoncenter och går på översta våningen och pratar med gubben i grön kostym och du får en biljet och kan åcka till deoxys.
Det är också ett sätt...
Ja men det finns inget set att få gomma till navol rock utt om att lämmna in spelet.
Jo!Dom andra sätten!
Man kan bara köpa AR på codejunkies, tror jag.
↗ till inläggeteey kan du hjälpa mej??....kolla jag fyllde i den där formulären sâ man fâr mystery gift och sen när ja sparade och stängde av gick jag in pâ mystery gift och där fanns det bara "wonder card" och "wonder news" men det fanns inte "Wonder gift" som d ska vara men vad ska ja göra dâ?? du kan gärna adda mej och skicka in ditt svar d e lättare... Min msn är [email protected]Ja a!Precis!
Det ska inte finnas någon Wonder Gift.