Jag sålde mitt gamecube och köpte ett xbox för det e mkt bättre.
Det e ett tips för alla. :)
Jag sålde mitt gamecube och köpte ett xbox för det e mkt bättre.
Det e ett tips för alla. :)
Jag har både x-box och gamecube och x-box har mer sportspel och gamecube har mer äventyr spel.Och jag gillar gamcube mer än x-bx!
Xbox har bättre spel! Game cube har inte det bästa spelen häller!!! Vad har du för några spel till dom?
Till gamecube har jag Mario Kart,Star Wars,Super Smash,Mario Party 5.Och några mer spel.
Till x-box har jag:
Halo
Amped
Sega gt
Slot Car thunder
Ralli sport challenge
Och några mer bil spel och några andra!
Du hade ett ända bra spel ju!!! och det var halo!!!! ;)
Men jag tycker dem spelen jag har är bra!
Är det inte jobbigt med så mkt bilspel jag skulle tröttnat med en gång! ;)
nej det är det inte
GC är bäst inse fakta
Nej xbox e den bästa och den kraftigaste grafiken och man behöver inte köpa något j*vla minneskort varenda gån det tar slut!!!! :ph34r:
Men vi tycker ändå gc är bäst av dem 2
du går inte efter jur bra spelen e du går bara efter grafiken bara för att det nån lite miss ibland på GC spelen som det även finns på X-Box! och det finns en sak som heter "Ta bort" och det kan man göra BRAIN!Nej xbox e den bästa och den kraftigaste grafiken och man behöver inte köpa något j*vla minneskort varenda gån det tar slut!!!! :ph34r:
du Halo_Master om du gör ett sånt här inlägg i GameCube forumet får du tåla motgångar din ospelkunniga unge!
nu ska vi se hur många spel GC har som inte e barnspel:metroid prime,resident evil spelen,MGS the twin snakes,splinter cell,medal of honor spelen,
listan kan göras hur lång som helst och GC har i vissa fall bättre grafik än xbox!
du kan ju ingenting om vad spel heter,din lilla snorunge!!!
kassa fittnoob
min favvo är gc!
nintendo har mer erfarenhet men microsoft har mer pengar att andvända
Jag har x-box Gamecube och playstation 2.
1:GC
2:Playstation 2
3:x-box
Det var smart att köpa xbox för Gc och Ps2 suger...
...INTE hahaha. Erternal Darknes inte för bar Conflict Destert storm II inte för barn.
GC RULEZ!!! och det är inte alls bara barn spel!!
X-box är bra, bättre än ps2 men gc är väl ändå bäst!! <_<
Det var smart att köpa xbox för Gc och Ps2 suger...
Håller helt med han.... :rolleyes:
Men xbox har ju bara tråkiga spel!så varför slösa pengar på skit när det finns nåt så ljuvligt som Gamecube!!
PS:den som säger att gc bara har barn spel borde vara dödsdömd!!
Till X-Box måste man byta hårdisk XDNej xbox e den bästa och den kraftigaste grafiken och man behöver inte köpa något j*vla minneskort varenda gån det tar slut!!!! :ph34r:
men upptäckte du de nu att de bara är barnspel
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in