Hoppa till innehåll

Moderatorerna Gör Denna Sidan Sämre...


Rekommendera inlägg

Grave_Digger du verkar inte förstå riktigt.. En varning är att man varnar andvändaren, det är moderatorn som bestämmer om du ska få en varning! inte du!

 

Vill du klaga på moderatorerna? skicka ett pm till admin.

 

hejdå  :rolleyes:

 

ja det har du rätt i. (egen åsikt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara moderator handlar om att hålla huvudet kallt och bedöma hur forumet ska se ut. De håller rent, föregår med gott exempel, hjälper till och ser saker ur flera perspektiv så gott det går.

 

Om jag nu ska se det ur min egen synvinkel så tycker jag att de flesta Moderatorerna följer detta alldeles utmärkt.

 

 

Med tanke på hur du förmulerar ditt inlägg och på vilket sätt du framför dina åsikter så märks det att du har en del att få in i huvudet.

Att Escaflowne är en ren idiot, som stänger trådar helt utan anledningar, delar ut varningar för att hon tycker att de är "kul" är rättaresagt absurt!

 

När jag skrev "de flesta av Moderatorerna sköter sig bra" så syftade jag inte på att de resterande är idioter, utan att de har en del att sträva efter för att kunna bli ännu bättre.

 

När du framför dina argument så bör du tänka igenom vad du egentligen skriver, då din vistelse annars kan bli kortvarig, tyvär.

Redigerat av Skuggan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Escaflownes är en idiot och det komemr hon alltid att vara, det ångrar jag inte att jag sa.

Ja, jag kunde ha skrivit på ett vänligare sätt, men så förbannad som jag va så sket jag i de...

 

 

 

Zlayer/Grave_Digger: Har du fått en varning har du väl brytit mot någon regel?

 

§1.14 har du iallafall brutit mot nu.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ingen anledning att framföra något mer motargument då de tidigare räcker gott och väl.

Denna tråd kunde bli en debatt, om man nu lämnar "personliga påhopp" utanför.

 

Nu är det bara att sitta och vänta på en Moderator att rycka in, då samtalsämnet ändå inte leder någon vart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moderatorerna gör denna sida bättre, intresseklubben antecknar. Det är väl en självklarhet att de ska förbättra sidan genom att straffa de som bryter mot reglerna. Jag tror inte riktigt på att du inte har gjort något Grave_Digger och att Escaflowne är elak.

 

Denne tråd är meningslös! Om du tycker att en moderator har gjort något fel och givit dig en varning på grund av fel anledning skicka ett PM till den moderatorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste påpeka att jag tycker det luktar unket här. Tigger, du skriver bara massa skit om Escaflowne, alla inlägg du gjort i den här tråden har i princip handlat om samma skit. För att göra det ännu skummare har du inga varningar, och ändå klagar du på att Escaflowne gör ett dåligt jobb. Hm?

 

 

 

 

Ja, exakt! Varför får jag varningar men inte han?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...