Dave37 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 hej. jag fyller år snart (16/7) och har försökt komma på vad jag önskar mig. vad tycker ni jag borde ha. detta är allt jag kommit på på 2 mån.: pengar (alltid bra att ha(jag är inte snål)) nytt tangentbord till datorn som ni kanske ser behöver jag verkligen hjälp. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Ny hårdisk? CA$H? Nått TV/data spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 vilket/vilka TV/data spel är bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Om du är smart så tänk på att köpa något annat än spel. Isåfall om du ska köpa ett spel så ska du köpa ett spel som varar länge och inte att man tröttnar efter en vecka. Kanske en Motorcykel/Moppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det beror väldigt mycket på vad du har för intressen. Skriv dina huvudintressen så blir det lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 När du skrev om tangentbord så är det en perfekt önskan. Tangentbordet använder du alltid och har nytta av den jätte länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 hmm..asså jag brukar önska mig cash ( fyller ochså år snart) sen när jag har fått mycket köper jag det ja ville ha själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jag har inget riktigt intesse just nu. jag undrar: "vad borde alla 14 åringar ha i sitt rum?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Plancher på Carmen Electra FFS!!! ne skojja ba, en fet stereo/Ett fett ljudsystem till datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 kläder?..umm.. nån film? kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 vilka filmer är bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 MP3 spelare? Någon slags Konsoll, kanske ett DS eller PSP Kläder Pengar Någon bra bok Spel Film Kanske något stort? Om dina föräldrar tycker det du önskar är för dyrt, säg att alla andra kan bidra med pengar om du har några storasyskon eller släktingar. tex som en moppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.