Hoppa till innehåll

< Önska Till Elders Scrolls V >


BuckeN
 Dela

Rekommendera inlägg

Här kan ni önska hur ni vill att The Elders Scrolls 5 ska bli och se ut.

 

jag önskar:

* mindre bugg

* längre main quest

* mer vapen

* större karta

 

 

Exakt allting som Morrowind erbjuder samt stridsystemet och grafiken från Oblivion.

Sedan så kanske man bör lägga till en del nya saker, som tex vapen, mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att spelmakarna borde gå tillbaks lite grand och titta lite på hur deras äldre spel såg ut. Ett av deras äldre spel, Daggerfall är typ precis motsatsen till Oblivion. Dålig grafik (så som den såg ut i början av 3Dn) men med härliga quests och allting. De borde titta lite på hur de gjorde det spelet och precis som Skuggan skriver, mer influenser från Morrowind. Morrowind är i mina ögon ett mästerverk, vilket Oblivion inte är. Men nu när de skaffat ett nära perfekt combat system så kanske de kan rikta in sig mer på storyn, något som Oblivion stort saknade. Äh... nu har jag skrivit lite weird men men. Undra vilken del av Tamriel som nästa del kommer att utspela sig i. Man hoppas ju på Black Marsch, Elsweyr eller kanske hela Morrowind?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att spelmakarna borde gå tillbaks lite grand och titta lite på hur deras äldre spel såg ut. Ett av deras äldre spel, Daggerfall är typ precis motsatsen till Oblivion. Dålig grafik (så som den såg ut i början av 3Dn) men med härliga quests och allting. De borde titta lite på hur de gjorde det spelet och precis som Skuggan skriver, mer influenser från Morrowind. Morrowind är i mina ögon ett mästerverk, vilket Oblivion inte är. Men nu när de skaffat ett nära perfekt combat system så kanske de kan rikta in sig mer på storyn, något som Oblivion stort saknade. Äh... nu har jag skrivit lite weird men men. Undra vilken del av Tamriel som nästa del kommer att utspela sig i. Man hoppas ju på Black Marsch, Elsweyr eller kanske hela Morrowind?

 

 

Bethesda hävdade att man skulle kunna spela i Black Marsch och Elsewyr.

Dock så kan detta vara ett propoganda eller en grov lögn, samtidigt så hoppas jag på att mer än en provinser är spelbara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite kul grej att spelen bara blivit mindre och mindre för varje spel. Det första TES spelet, Arena, kunde man vara ungefär i hela Tamriel. I det andra, Daggerfall, kunde man vara i största delen av High Rock och en stor del av Hammerfell. I Morrowind kunde man vara, med alla expansionerna, i Vvardenfell, pytteliten del av Almalexia, Mournhold, och Solstheim. I Oblivion kan man endast vara i Cyrodiil, än.

 

@ Skuggan: Annars är ju tanken att spela i hela Morrowind ganska så frestande också. Hoppas bara att fastlandet inte har lika tråkig miljö som Vvardenfell bara. Man hatar ju att gå runt i Ashlands, dock är ju iofs Grazelands rätt häftigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...