💬
Logga in
Fuska.se

golden sun 2 hjälp mig

66 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

hur får man psyenergin teleport hjälp snälla :!:

22 Oct 2003
Nivå 6 · Fuskare

Du får den i Mars temple.

23 Oct 2003
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

ok och tack

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4

hur får man psyenergin force

Nivå 6 · Fuskare
hur får man psyenergin force

Du får den om du transfar över filen från GS 1 till 2.

24 Oct 2003
Nivå 4 · Lärling

Vet ni, jag hade gjort värsta stora misstaget då jag var i Gaia rock. Man kan gå in i klippan och klättra utanför. Så jag valde att göra färdigt inne först och besegra draken Serpent som står och glufsar i sig vatten. Jag höll på med honom i en vecka och fick bort ca 25000 HP varje fight. Jag såg i ett amerikanskt forum att bossen hade 3500 HP så då tog jag förgivet att han menade 35000 HP. Jag kunde inte klå Serpent men då gick jag på utsidan och hittade lösningen.

Jag levlade upp mig från lvl 26 till 32 för att klara draken. Sedan dog han efter 5 minuter och jag som höll på i 40 minuter varje gång att försöka få bort hans 35000 HP som visade sig vara 3500 istället... :lol:

Förresten, kan man möta fåglarna som ger en 8000 experience points i Islet Cave utan teleport???

25 Oct 2003
Nivå 6 · Fuskare
Vet ni, jag hade gjort värsta stora misstaget då jag var i Gaia rock. Man kan gå in i klippan och klättra utanför. Så jag valde att göra färdigt inne först och besegra draken Serpent som står och glufsar i sig vatten. Jag höll på med honom i en vecka och fick bort ca 25000 HP varje fight. Jag såg i ett amerikanskt forum att bossen hade 3500 HP så då tog jag förgivet att han menade 35000 HP. Jag kunde inte klå Serpent men då gick jag på utsidan och hittade lösningen.  

Jag levlade upp mig från lvl 26 till 32 för att klara draken. Sedan dog han efter 5 minuter och jag som höll på i 40 minuter varje gång att försöka få bort hans 35000 HP som visade sig vara 3500 istället...  :lol:

Förresten, kan man möta fåglarna som ger en 8000 experience points i Islet Cave utan teleport???

Nej dom kan du bara möta i

Mars lighthouse.

Nivå 4 · Lärling

Finns fåglarna i Mars Lighthouse??? Jag trodde dom var i Islet Cave...

Nivå 6 · Fuskare
Finns fåglarna i Mars Lighthouse??? Jag trodde dom var i Islet Cave...
nej men du kan möta dom du kan få 5000 Exp av i Islet Cave.
Nivå 12 · Mästerfuskare

dom finns väl i båda ställena, de har ja läst på en Golden sun sida......

Nivå 4 · Lärling

Aha, okej då förstår jag

Nivå 12 · Mästerfuskare

ja e inte säker så att du vet....

Nivå 6 · Fuskare

Men du måste först in i Mars lighthouse och hämta teleport. Då kommer du ändå att få möta flera st såna fåglar. dom finns inne i Islet cave men du måste först skaffa Teleport.

26 Oct 2003
Nivå 4 · Lärling

1. Vars får jag lift?

2. Vars ligger Mars Lighthouse?

3. Vad har man psyenergyn Hover till?

:D :roll:

Nivå 6 · Fuskare
1. Vars får jag lift? Efter Jupiter Lighthouse.

2. Vars ligger Mars Lighthouse? Bakom Prox

3. Vad har man psyenergyn Hover till? För att du måste ha den i Jupiter lighthouse.

:D  :roll:

Nivå 4 · Lärling

OK, tack. Du måste ha klarat ut spelet redan va?

Nivå 6 · Fuskare

Ja jag har klarat ut det några gånger.

27 Oct 2003
Nivå 4 · Lärling

Flera gånger? tröttnade du inte på det? Jag orkade bara klara ut golden sun 1 gång.

Nivå 6 · Fuskare
Flera gånger? tröttnade du inte på det? Jag orkade bara klara ut golden sun 1 gång.
Nej!

Men om man inte spelar det på ett tag så man glömmer bort det mesta och sedan börjar spela igen så är det ganska rolgt.

Nivå 4 · Lärling

Det kan nog vara sant.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.