Skulle behöva lite hjälp med spelet. Har fastnat på första banan. Jag ska spränga 4 tanks men jag hittar bara 3. Det funkar inte att följa kompassen, då kommer jag bara till en massa väggar. Nån som kan försöka förklara? :D
Tack på förhand.
Skulle behöva lite hjälp med spelet. Har fastnat på första banan. Jag ska spränga 4 tanks men jag hittar bara 3. Det funkar inte att följa kompassen, då kommer jag bara till en massa väggar. Nån som kan försöka förklara? :D
Tack på förhand.
då måste du hitta en dörr eller nått sånt fattar du väll
kompassen visar bara åt vilken riktning du ska gå inte exakta vägen
ja darkevil har helt rätt kompassen visar bara riktningen
Och sen behöver du bara följa vägen då kommer du också hitta rätt.
tråkigt gammalt spel...
vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P
Jag vet att kompassen bara visar riktningen men jag tänkte om nån kunde ge en beskrivnning till dörr/väg eller liknande.
↗ till inläggetHur den ser ut???vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P
Jag vet att kompassen bara visar riktningen men jag tänkte om nån kunde ge en beskrivnning till dörr/väg eller liknande.
↗ till inläggetvet att spelet är gammalt. men det var billigt :P
Jaa
↗ till inläggetMenar du dörren eller vägen????vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in