blue__flamingo Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 (redigerat) Jag blev så glad när jag såg att man under fliken "mobiltjänster" kunde skicka önskad fil till mobilen. men när jag har godkänt villkor och bekräftat för att kunna skicka en mp3fil till mobilen kommer det upp ett errormeddelande som säger att filen jag valt inte är en bild! <_< Fastän det vid tjänsten står att man kan skicka bilder OCH mp3 m.m Jag är i desperat behov av hjälp! Tack på förhand! /Linnea Redigerat 4 Juli 2006 av blue__flamingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Samma sak för mig men jag fixa det själv istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det kan vara något fel med systemet, eller så kan man inte längre skicka mp3. Skriv ett PM till admin och beskriv det hela. Han kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Kan den vara för stor? Har för mig att det var storleks gräns på den tjänsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Skicka ett mail till [email protected] med vad som är fel. >>>>>>>>> http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Frågan besvarad! Anmäler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.