jacx Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Let's start. Du har säkerligen märkt att dina pokemon har olika natures, right ? Du vet säkerligen också att Naturen påverkar vad den gillar för pokeblocks, Right ? Det är dock inte så säkert att du vet att Naturen påverkar statsen, right ? ---------------------------------------------------- Natures är en viktig del i pokemon världen. För tävlingar eller bara ren träning. Jag ska strax skriva upp alla natures och vad dom gör men först är det viktigt att ni läser detta. Det finns 25 olika Naturer. 20 av dom boostar och minskar vissa stats med 10 % 5 är neutrala och varken boostar eller minskar. Detta är extremt viktigt när ni väljer attacker och strategier för era pokemon.. Och EV. Naturerna är : Bashful - Neutral Serious - Neutral Hardy - Neutral Docile - Neutral Quirky - Neutral Lonely - + Attack - Defense Brave - + Attack - Defense Amdant - + Attack - Sp Att Naughty - + Attack - Sp Def Bold - + Defense - Attack Relaxed - + Defense - Speed Impish - + Defense - Sp Att Lax - + Defense - Sp Def Timid - + Speed - Attack Hasty - + Speed - Defense Jolly - + Speed - Sp Att Naive - + Speed - Sp Def Modest - + Sp Att - Att Mild - + Sp Att - Defense Quiet - + Sp Att - Speed Rash - + Sp Att - Sp Def Calm - + Sp Def - Att Gentle + Sp Def - Def Sassy + Sp Def - Speed Careful + Sp Def - Sp Att ------------------------------------ Kommer addera mera om pokeblocks osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jätte-Bra ! Hoppas den klistras ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Klistrad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 nice klistrad!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Bra jacx tyvärr är jag för lat för att skriva upp till andra :) Om dom inte ber mig personligen XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) Tack Phoenix ^^ PBA utspelar sig snart, så jag vill se till att nykomlingarna lär sig lite =) Oh and btw. Skulle du tänka dig hjälpa mig lite via pm . Testar nytt lag i år.. Eller inte helt , men en ny Tank i allafall. Så jag skulle behöva lite hjälp med honom :/ Förklarar sen om du vill. Redigerat 6 Juli 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jättebra guide! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 ja det tycker jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Bra guide! Jag ska kolla mitt teams nature grejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Ragnar avklistrade den .. Av okänd anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Tycker att han ska klistra tillbaka den, eller säga vrf han avklistrade den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Tycker jag med, med tanke på att många har redan frågat vad natures gör.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg