paragonX9 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Skrivet 5 Juli 2006 hej.. jag undrar om det finns zelda på internet jag har set på tidigare inlägg att det finns ett zelda på nätet men vart kör man det i sånafall??? Citera
Filiandor Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Skrivet 6 Juli 2006 Det finns andra zelda spel än det du pratar om dark shadow. tror en sida heter www.zelda-online.com Citera
LillBerra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Skrivet 6 Juli 2006 Det är inte bara ETT spel. Det finns massvis med olika Zelda spel som är online som ser helt olika ut. Citera
Dream Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Skrivet 6 Juli 2006 jag vet att detta inte är zelda spel men den hade något likanade namn testar självar http://zelderex.com/?bn=3 Citera
LillBerra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Skrivet 6 Juli 2006 Varför postar du det här? det där är ett textbaserat webbspel i framtiden. -.- Citera
paragonX9 Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2006 undrade bara om det fanns och vad det är för något ni får järna låsa den Citera
LillBerra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Skrivet 6 Juli 2006 jag menade inte till dig Masterquest, utan till the dark shadow. Citera
paragonX9 Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2006 jag menade inte till dig Masterquest, utan till the dark shadow. aha..okej Citera
Dream Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Skrivet 7 Juli 2006 jamen det hade en zelda liknade namn så det kanske var nåt med zelda i framtiden eller nåt det var en av de spel jag fick i en zelda f*n site men ni får ju testar den själva Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.