FireRed_Man Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Hur hittar man några shiny på Pokemon Ruby, jag har letat i över 100 timmar!! :( Kan jag få lite hjälp av nån som har många shiny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Man kan inte få hjälp om att hitta shiny man möter kanske en shiny med 15% och det är inte mycket sj har jag bara en shiny och jag har letat 1 år nu!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 då är det väll inte 15% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Det är 1 chans på 8192 att du hittar en shiny. Det är ungefär 0,001 % chans med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Det är 1 chans på 8192 att du hittar en shiny. Det är ungefär 0,001 % chans med andra ord. O.B.S. jag hade visst fel!!!Det var mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 en väldigt liten chans och hitta, själv har jag 3 st X_X tog lång lång tid.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Shiny är 15% har fem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Ehh.. Pandora.. Esca har rätt o.O Själv har jag typ.. 2, En umbreon och en totodile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag hade en shiny Beatufly(stavning) men började om på nytt o glömde spara över den till XD gissa om jag blev sur eller? :( :angry: :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 oj det var tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg